/
۳۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۶

پیام مدیرعامل شركت نفت و گاز اروندان به مناسبت فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی

به گزارش روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان، مهندس عبدالله عذاری اهوازی مدیر عامل این شرکت با صدور پیامی فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی را تسلیت گفت.
کد خبر : ۶۲۲۷۳

متن پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی
 
 یکی از بزرگترین نعمتها، نعمت خاطره و یاد حسین‌بن‌علی علیه‌السّلام،  یعنی نعمت مجالس عزا، نعمت محرّم ونعمت عاشورا برای جامعه شیعیِ ماست.  
«مقام معظم رهبری»
 
حماسه سرخ تاسوعا و عاشورای حسینی، حماسه حجت پروردگار در زمین و یاران پاک دل ایشان است، که عاشقانه به وصل الهی لبیک گفتند و با راست قامتی در برابر ناحقی، بزرگترین جلوه ظلم ستیزی و آزادگی را رقم زدند. آن اسوه های عشق و آزادگی که خاطره ایستادگی و مظلومیت شان در تاریخ جاودانه گردید و نور هدایت زنده دلان و نیک سیرتان عالم قرار گرفت.
 
نهضت اباعبدالله الحسین(ع) راه و رسم پاسداشت عقیده تا آخرین قطره خون را به ما آموخت و حماسه ای جاوید از مقاومت و مبارزه تا خنثی شدن وسوسه خناسان و خدعه اغواگران را تا انتهای تاریخ طنین انداز کرد.
 
اینجانب فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی، سالروز شهادت سالار شهیدان کربلا حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) و 72 تن یار باوفایشان را به ساحت مقدس امام عصر(عج)، نائب بر حقش مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و همه عاشقان آن حضرت بخصوص همکارانم در شرکت نفت و گاز اروندان تسلیت و تعزیت عرض می نمایم و تداوم حیات و عزت حسینی ملت ایران را از درگاه یزدان مسئلت دارم.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر