/
۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۱

پیام تبریک مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس به مناسبت 17 مرداد روز خبرنگار

مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس، در پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت.
کد خبر : ۶۲۵۷۱

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط‌عمومی شرکت نفت و گاز پارس، متن پیام محمدحسین متجلی به شرح زیر است:
«در عصر ارتباطات، نقش رسانه‌ها در آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی، ایجاد انسجام و همبستگی اجتماعی، فراهم آوردن زمینه‌های مشارکت عمومی و نظارت همگانی و در یک کلام، هم‌افزایی و همسوسازی نیروها و عوامل اجتماعی در جهت رسیدن به رشد و توسعه همه‌جانبه در حوزه‌های اقتصادی و فرهنگی و سیاسی، نقشی بی‌همتا و ممتاز است.
خبرنگاران به عنوان وجدان بیدار زمانه، تندیس امانت، مسئولیت، تعهد و دلسوزی و تصویرگر زمانه خویش هستند و بی‌تردید، آرمان‌طلبی جامعه ما، مرهون تلاش‌های شبانه‌روزی آنهاست. حق‌گویی و مطالبه‌گری توسط خبرنگاران عزیز را مجاهدتی عظیم و فداکاری فرهنگی سترگ بدانیم و قدردان آنها باشیم.
17 مرداد، روز خبرنگار فرصت شایسته‌ای است برای پاسداشت کوشش‌های صادقانه خبرنگارانی که برای تولید و انتشار اخبار و گزارش‌های آگاهی‌بخش از هیچ کوششی دریغ نمی‌ورزند.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران عرصه رسانه، روز خبرنگار را به پرچمداران جبهه آگاهی و روشنگری تبریک عرض نموده و از تلاش‌های خستگی‌ناپذیر و ارزشمند همه خبرنگاران عزیز، اصحاب رسانه و صاحبان اندیشه و قلم به‌ویژه خبرنگاران حوزه نفت و گاز و انرژی قدردانی و تشکر نموده و توفیق روزافزون و سربلندی همه تلاشگران این عرصه را از درگاه خداوند بی‌همتا خواهانم.»

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر