/
۰۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۰

پيام مديرعامل شركت نفت و گاز پارس به مناسبت فرا رسيدن هفته دولت و آغاز به کار یازدهمین وزیر نفت ایران

کد خبر : ۶۲۸۶۹

به گزارش نبض نفت به نقل ازروابط عمومی شرکت نفت و گاز پارس مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس در پیامی فرا رسیدن هفته دولت و آغاز به کار یازدهمین وزیر نفت ایران را تبریک گفت.
به گزارش روابط‌عمومی شرکت نفت و گاز پارس، در متن پیام محمدحسین متجلی آمده است:
«به نام پروردگار بي‌همتا
دوم تا هشتم شهریورماه که در تقویم ایران اسلامی به نام هفته دولت مزين گشته است، یادآور تلاش‌های مجاهدانه معلمان بزرگ ایمان و عمل، شهیدان رجایی و باهنر و نمادی ماندگار از وحدت ملت و دولت در مسیر پیشرفت و سرافرازی در تاریخ پرافتخار انقلاب شکوهمند ایران اسلامی است.
صنعت نفت و گاز اين سرزمين در سايه تلاش‌هاي جهادي و شبانه‌روزي بزرگ‌مردان و زنان افتخارآفرين و فداكار در مسير تأمين انرژي مورد نياز كشور و رفاه هموطنان عزيز دستاوردهايي ارزشمند به دست آورده و توليد از ميادين مشترك در كانون اهتمام وزارت نفت و شركت ملي نفت ايران قرار دارد.آغاز هفته دولت که با روی کار آمدن دولت «وفاق ملی» و رأی اعتماد قاطع نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی به جناب آقای محسن پاکنژاد، وزیر نفت دولت چهاردهم همزمان شده، فرصت مغتنمی است تا خانواده بزرگ صنعت نفت از تجارب ارزنده و پشتوانه علمی و مدیریتی ایشان در حوزه بالادستی نفت در جهت توسعه و اعتلای این صنعت عظیم بهره‌مند شود.
ضمن تبریک به مناسبت این انتخاب شایسته و آرزوی موفقیت، عزت و سربلندی برای یازدهمین وزیر نفت جمهوری اسلامی ایران، ضمن مرور عملكرد يكساله، الگوهاي پيشتاز خدمت به مردم را به مناسبت هفته دولت بازخواني می‌نماييم.
در يك سال اخير با همت خانواده معظم شركت نفت و گاز پارس، شاهد افتتاح سكوي گازي 11B، آغاز حفاري چاه‌هاي درون ميداني ميدان گازي پارس جنوبي، شروع پروژه عظيم فشارافزايي، افتتاح خط لوله جديد فاز 16، پيشبرد حفاري ميدان گازي كيش، ابلاغ قرارداد ميدان مشترك فرزاد ب و انجام مطالعات مهندسي پايه طرح پارس شمالي و نيز آغاز عمليات اجرايي جكت‌هاي طرح بلال و سكوی 11A بودیم.
همچنین مطابق با برنامه‌ریزی هرساله، برای افزایش ضریب ایمن‌سازی و تداوم تأمین پایدار و حداکثری گاز، از ابتدای سال جاری و با تلاش و همت کارکنان توانمند و متخصص این شرکت، برنامه تعمیرات اساسی 37 سکوی گازی پارس جنوبی آغاز شده که در نوع خود، از جمله بی‌سابقه‌ترین و گسترده‌ترین فعالیت‌های تعمیراتی محسوب می‌شود.
شرکت نفت و گاز پارس طی دو دهه اخیر، با توسعه و راهبری بزرگترین میدان گازی دنیا، توانسته سهم بسزایی در تأمین سبد انرژی کشور ایفا کند، به طوری که بیش از 70 درصد گاز مورد نیاز کشور در بخش‌های مختلف خانگی، صنعتی، نیروگاهی، پتروشیمی، کشاورزی، بخش‌های تجاری خرد و کلان و... و 40 درصد بنزین باکیفیت تولیدی کشور با تلاش شبانه‌روزی و بی‌وقفه کارکنان این شرکت در سخت‌ترین شرایط آب و هوایی و منطقه‌ای حاصل می‌شود. این مهم نقش و جایگاه حائز اهمیت نیروهای انسانی این شرکت را در صیانت از منافع ملی و خدمت‌رسانی متعهدانه و دلسوزانه به یکایک مردم عزیز ایران نمایان می‌کند.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت های خدمتگذار جمهوری اسلامی ایران، هفته دولت و روز کارمند را به تمامی همکاران عزیز و خانواده محترم آنان تبریک عرض نموده و موفقیت و بهروزي همه عزيزان را در راستای تحقق آرمان های بلند حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) و اهداف مهم دولت چهاردهم از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.
محمد حسين متجلي، مديرعامل شركت نفت و گاز پارس»

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر