/
۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۷

بررسی امكان استفاده از نرم‌افزار جامع مدیریت كاركنان پیمانكاری شركت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب درشركت نفت و گاز اروندان/لزوم افزایش بهره‌وری با رویكرد داده‌محور

امکان استفاده از نرم‌افزار جامع مدیریت کارکنان پیمانکاری شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در شرکت نفت و گاز اروندان با هدف اطمینان از انطباق فعالیت‌ها با قوانین و مقررات، برقراری عدالت در پرداخت‌ها و ارائه گزارش‌های مدیریتی دقیق‌تر مورد بررسی قرار گرفت.
کد خبر : ۶۲۶۴۲

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان در نشست مشترک مدیران منابع انسانی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و شرکت نفت و گاز اروندان، دستاوردهای نرم‌افزاری حوزه منابع انسانی به اشتراک گذاشته شد. مهم‌ترین محورهای این نشست، معرفی نرم‌افزار جامع مدیریت اطلاعات کارکنان پیمانکاری بود که توسط شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب توسعه یافته است.
ابوالقاسم حبیبی‌پور، مدیر منابع انسانی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، با تأکید بر اهمیت داده‌محور بودن در مدیریت منابع انسانی، از مزایای این نرم‌افزار گفت: این نرم‌افزار با هدف بهبود مدیریت اطلاعات کارکنان پیمانکاری، افزایش سرعت و دقت در پردازش اطلاعات و ایجاد شفافیت در فرآیندهای پرداخت طراحی شده است.
حسن آقاحسینی، سرپرست مدیریت منابع انسانی شرکت نفت و گاز اروندان نیز پس از ارائه توضیحات کارشناسان شرکت میزبان، بر اهمیت بهره‌گیری از تجربیات و دستاوردهای یکدیگر در صنعت نفت تأکید کرد و افزود: با استفاده از این نرم‌افزار می‌توانیم به بهبود پاسخگویی به نیازهای اطلاعاتی، تسریع در انجام امور جاری و برقراری عدالت در پرداخت‌ها دست پیدا کنیم.
هدف از این اقدام، اطمینان از انطباق فعالیت‌ها با قوانین و مقررات، برقراری عدالت در پرداخت‌ها و ارائه گزارش‌های مدیریتی دقیق‌تر است.
بزودی ضمن بررسی های لازم تصمیم‌گیری نهایی در مورد استفاده از این نرم‌افزار در شرکت نفت و گاز اروندان اتخاذ خواهد شد و در صورت حصول موافقت‌ها، تغییرات لازم برای تطبیق حداکثری نرم‌افزار با شرایط و نیازهای خاص این شرکت اعمال خواهد شد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر