/
۰۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۳

پزشکان درمانگاه های هلدینگ پتروپالایش اصفهان تجلیل شدند

دراین مراسم پزشکان شاغل در درمانگاه شهرک شهید منتظری و همچنین پزشکان دردرمانگاه پالایشگاه اصفهان مورد تفقد و تجلیل قرارگرفتند .
کد خبر : ۶۲۹۹۱

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی و بین الملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان، در این آیین معاون سرمایه انسانی و توسعه مدیریت هلدینگ پتروپالایش اصفهان،ضمن تبریک روز پزشک و گرامیداشت این روز به پزشکان شاغل دردرمانگاه های پالایشگاه اصفهان اظهار کرد: وظیفه داشتیم به پاس همه زحمات و تلاش‌های بی‌وقفه و بی‌دریغ شما عزیزان در ارائه خدمات قدمی هر چند کوچک برداریم و محفل صمیمی را داشته باشیم.
محمد ده بیدیان اشاره داشت: خدا را شاکریم که طی ۲ سال گذشته با کمک همه عزیزان و دوستانی که کمر همت بسته‌اند و وارد میدان شده‌اند توانسته‌ایم تمام ظرفیت‌ها را شناسایی کنیم و دستاوردهای جدیدی را برای خدمت رسانی به پرسنل محترم پالایشگاه و خانواده هایشان در زمینه های بهداشتی و درمانی ارائه کنیم .
وی با اشاره به اجرای طرح پزشک خانواده برای پرسنل پالایشگاه اصفهان افزود: با جدیت به دنبال اجرای این طرح هستیم تا برای رفاه حال کارکنان و در راستای ارتقاء سلامت کارکنان و خانواده ها طرح پزشک خانواده را تا پایان سال در این شرکت عملیاتی کنیم.
حایزاهمیت است که چندسالی است با تدبیر مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان و راه اندازی اداره بهداشت و درمان تحول در بخش درمان پالایشگاه صورت گرفته است.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر