/
۲۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۸

حضور شرکت پتروشیمی خوزستان در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست

نخستین روز از حضور شرکت پتروشیمی خوزستان، به‌عنوان تنها تولید کننده پلیمرهای مهندسی کشور پلی کربنات و رزین اپوکسی در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست.
کد خبر : ۶۳۲۰۴

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی خوزستان، این شرکت به عنوان تنها تولید کننده پلیمرهای مهندسی در کشور، با حضور در هجدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست محصولات متنوع خود را به عرضه گذاشت.
در روز نخست از این نمایشگاه شرکت پتروشیمی خوزستان که با حضور صالح احمدی مدیرعامل شرکت همراه بود، جناب آقای دکتر علی عسگری و مدیران ارشد صنایع پتروشیمی از غرفه این شرکت بازدید کردند.
در ادامه، غرفه شرکت پتروشیمی خوزستان در روز نخست میزبان بازدیدکنندگان بود تا با ایجاد فرصت‌های جدید برای همکاری با مشتریان و سرمایه‌گذاران و تقویت جایگاه خود در بازارهای داخلی و خارجی، با تولید محصولات با کیفیت و متنوع‌تر نقش خود در صنعت پتروشیمی و ارزش آفرینی در اقتصاد ملی تحکیم ببخشد.
گفتنی است شرکت پتروشیمی خوزستان در این نمایشگاه که از تاریخ ۱۸ تا ۲۱ شهریور ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود، در سالن‌های ۸ و ۹ و غرفه هلدینگ خلیج فارس، میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر