/
۲۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۴

مدیران شرکت نفت ‌وگاز پارس با سه محور برنامه استراتژیک، تعالی سازمانی و هوش مصنوعی گرد هم آمدند

با حضور مدیرعامل و مدیران ارشد سازمان، جلسه شورای مدیران شرکت نفت و گاز پارس با سه محور برنامه استراتژیک، تعالی سازمانی و هوش مصنوعی برگزار شد.
کد خبر : ۶۳۲۲۱

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط‌عمومی، مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس در ابتدای این جلسه که صبح (دوشنبه، 19 شهریور 1403) برگزار شد، به تشریح سه محور حائز اهمیت در این نشست پرداخت و بازنگری و تدوین برنامه راهبردی شرکت در بازه‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت را از اولویت‌های مهم برشمرد و اظهار کرد: با همکاری مدیریت برنامه‌ریزی و کنترل طرح‌ها، تیمی در این زمینه تشکیل و موضوع ارزیابی مجدد و تدوین سند استراتژیک شرکت آغاز شده است. 
وی همچنین محور دوم این نشست را ارائه گزارش بازخورد «جایزه تعالی» شرکت ملی نفت ایران عنوان کرد و گفت: ضروری است تا معاونین، مدیران، مجریان و روسای واحدهای مختلف در جریان نتایج ارزیابی‌ها قرار گرفته و نقاط قابل بهبود واحدهای تحت مدیریت خود را شناسایی و ضمن برطرف کردن ضعف های موجود با بازنگری لازم به سمت بهبود حرکت نمایند.
مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس، سومین محور حائز اهمیت این نشست را بکارگیری «هوش مصنوعی» در فرآیندهای سازمانی عنوان و اظهار کرد: تمرکز و همکاری مستمر با متولیان این سه محور، می‌تواند بازدهی فعالیت‌های شرکت نفت و گاز پارس را ارتقا دهد. 
در ادامه نشست شهرام خلیلی نژاد، امیر فرمهینی ، سیمین قاسم خانی  و سید مهدی علوی در خصوص موضوعات برنامه راهبردی ، تعالی سازمانی و هوش مصنوعی مطالب خود را ارایه و به بحث و تبادلی نظر گذاشتند .
در پایان این نشست، مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس، ضمن قدردانی از تلاش‌های انجام شدهاظهار کرد: پیشرفت در هر یک از این محورها مسیر پیش روی شرکت معظم نفت و گاز پارس با مسئولیت های سنگینی که به دوش دارد را برای دستیابی به موفقیت‌های بیشتر هموار می‌کند. 
متجلی با اشاره به اینکه هر گونه تصمیم‌گیری درست و بهنگام، دستاوردهای بزرگی را برای شرکت و اقتصاد کشور رقم می‌زند، خاطرنشان کرد: تعویض خط لوله فاز 16 پارس جنوبی و دستیابی به تولید زودهنگام گاز  از فاز 11 پارس جنوبی، موجب شد تا زمستان گذشته بدون قطعی گاز برای مصارف خانگی سپری شود و امیدواریم در سال جاری نیز با شروع پروژه های توسعه ای همچون  حفاری ۳۵ حلقه چاه درون میدانی و تعمیرات اساسی ۳۵ سکو در میدان گازی پارس جنوبی افزایش ظرفیت قابل توجهی صورت پذیرد .

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر