/
۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۹

استقبال کمیسیون انرژی مجلس از یک انتخاب

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی انتصاب بورد به‌عنوان مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران را انتصابی شایسته دانست و گفت: بورد ایده و طرح دارد و با مدیریت وی آینده خوبی برای طرح‌های نفتی و گازی کشور قابل تصور است.
کد خبر : ۶۳۳۶۶

نبض نفت-محسن پاک‌نژاد، وزیر نفت، هشتم شهریور در حکمی «حمید بورد» را به‌عنوان مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران منصوب کرد. انتصاب او به‌عنوان مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران که دارای سوابقی از جمله مدیرعاملی شرکت نفت و گاز مارون، مدیرعاملی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، مدیرعاملی فلات قاره و... است رضایتمندی اعضای کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی و کارکنان صنعت نفت را به همراه داشته است.
موسی احمدی، رئیس کمیسیون انرژی مجلس از این انتصاب دفاع کرد و گفت: مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران مدیری متخصص و اهل کار است. بورد ایده و طرح دارد و با مدیریت او آینده خوبی برای طرح‌های نفتی و گازی کشور قابل تصور است.    
نماینده کنگان، دیر، جم و عسلویه در مجلس با بیان اینکه مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران از بدنه وزارت نفت انتخاب شده است، اعلام کرد: وی سال‌ها در مجموعه وزارت نفت کار کرده و آشنایی کاملی با وزارتخانه و زیرمجموعه آن دارد.
احمدی با بیان اینکه این کمیسیون از انتصاب افراد متخصص و دارای سابقه نفتی در وزارت نفت استقبال می‌کند، افزود: بورد تعامل خوبی با نمایندگان مجلس دارد و این روحیه تعاملی می‌تواند در موفقیت و پیشبرد طرح‌ها و پروژه‌ها مؤثر باشد.
مالک شریعتی‌نیاسر نیز از انتصاب مدیرعامل جدید شرکت ملی نفت ایران دفاع و بیان کرد: با انتصاب قابل دفاع وزیر نفت در شرکت ملی نفت ایران، به ارتقای جایگاه عملیاتی شرکت ملی نفت ایران مطابق با اساسنامه این شرکت امیدواریم.
این عضو کمیسیون انرژی مجلس تأکید کرد: ان‌شاءالله با تلاش این مدیر عملیاتی توانمند و امتحان پس‌داده، احکام برنامه هفتم توسعه به‌ویژه اصلاح رابطه مالی، همچنین اجرا و اهداف قانون برنامه توسعه محقق شود.
سید محسن موسوی‌زاده، نماینده اهواز در مجلس نیز دراین‌باره، گفت: انتصاب فرزند خوزستان در شرکت ملی نفت ایران نشان از ظرفیت نخبگانی دارد که از سوی وزارت نفت دولت چهاردهم دیده شده و انتظار می‌رود بیشتر دیده شود.
وی تصریح کرد: نوید توسعه و توجه بیشتر به خوزستان نفت‌خیز با استفاده از فرزندان بومی بی‌شک امکان‌پذیر است.

منبع:شانا

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر