/
۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۸

‍ پیام تسلیت مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران درپی شهادت سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان

در پی شهادت سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان توسط رژیم جنایتکار صهیونیستی، دکتر علیرضا مهدی‌زاده مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران، این اقدام تروریستی را محکوم و پیام تسلیتی به شرح زیر صادر کرد:
کد خبر : ۶۳۵۵۵


بسم الله الرحمن الرحیم / مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ و مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا / بعضى از اهل ايمان بزرگ‌مردانى هستند كه به عهد خود با خداوند صادق مى‌مانند و بعضى به شهادت رسيده و بعضى انتظار شهادت مى‌كشند و هيچ‌گاه تغيير روش نمى‌دهند. سوره احزاب، آیه ۲۳
شهادت سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان به دست رژیم فاسد صهیونیستی، اگر چه این رهبر مجاهد را به آرزوی دیرینه‌اش رساند، اما دوستداران و علاقه‌مندان به جبهه مقاومت، مسلمانان و آزادگان جهان را به سوگ نشاند.
سیدحسن نصرالله، فرزند آزاده و غیور لبنان، مردی از تبار مقاومت و سربلندی و کسی بود که شجاعانه در برابر زیاده‌خواهی‌های رژیم صهیونیستی ایستاد و برای دفاع از خاک لبنان و جبهه مقاومت، جان خود را در طبق اخلاص نهاد.
نصرالله نه تنها رهبری بود که به راه اسلام انقلابی و عاشورا وفادار ماند، بلکه چون شعله‌ای فروزان، روحیه انقلابی را در دل مردم و جوانان لبنان و منطقه زنده نگه داشت و با چراغ راه قرار دادن مکتب عاشورا، ایمان راسخ و اراده‌ای پولادین به دفاع از حق و عدالت پرداخت.
اینجانب به نمایندگی از کارکنان شرکت نفت فلات قاره ایران ضمن محکوم کردن این اقدام بزدلانه و جنایتکارانه، شهادت این مجاهد خستگی‌ناپذیر و جمعی از فرماندهان مقاومت را به حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب و همه آزادگان جهان تسلیت عرض نموده و از خداوند سبحان برای ایشان مغفرت و علو درجات مسئلت می‌نمایم.
 
علیرضا مهدی‌زاده
مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران


مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر