/
۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۵

مدیرعامل شركت نفت و گاز اروندان در پیامی شهادت سیدحسن نصرالله را تسلیت گفت

مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان در پیامی ضمن تسلیت شهادت دبیرکل حزب‌الله لبنان و یاران با وفایش، این اقدام تروریستی را محکوم کرد.
کد خبر : ۶۳۵۶۱

به گزرش نبض نفت به نقل از  روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان در این پیام آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
خبر شهادت مظلومانه دبیر کل حزب الله لبنان، سید مقاومت، شهید والا مقام، جناب آقای سید حسن نصرالله و یارانشان، قلب ما و تمامی آزادگان جهان را به درد آورد.
بدون شک، این جنایت هولناک که توسط دستان کثیف و پلید رژیم غاصب صهیونیستی صورت گرفت، نشان از استیصال دشمنان اسلام و مقاومت است و بار دیگر چهره کریه استکبار جهانی و صهیونیسم را به نمایش گذاشت.
بی‌گمان، شهادت این شخصیت برجسته و مجاهد نستوه راه آزادگی و مقاومت، ضایعه‌ای جبران‌ناپذیر برای جهان اسلام و همه آزادی خواهان جهان است. ایشان عمر پربرکت خویش را در راه دفاع از مظلومان و مبارزه با استکبار جهانی سپری نمود و الگویی بی‌بدیل برای همگان شد.
اینجانب با قلبی آکنده از غَم، این اقدام تروریستی بزدلانه را قویاً محکوم کرده و مراتب تسلیت و تعزیت خود را به خانواده معظم و محترم آن شهید والامقام، مجاهدین حزب‌الله لبنان، مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، مسلمانان و تمامی آزادی‌خواهان جهان و نیروهای جان برکف محور مقاومت ابراز می‌دارم.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر