/
۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۱

جلسه نظارت ستادی پایگاه بسیج اروندان برگزار شد/ یكی از اهداف مهم بسیج جلوگیری از ایجاد نا امیدی در جامعه است

مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان یکی از اهداف مهم بسیج را جلوگیری از ایجاد نا امیدی در جامعه و نفوذ شایعات به درون خانواده‌ها دانست.
کد خبر : ۶۳۷۳۸

به گزارش  نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان، دوشنبه ۱۶ مهرماه ۱۴۰۳، جلسه نظارت ستادی پایگاه مقاومت بسیج شهدای رمضان با حضور مدیرعامل ، روسا، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج این شرکت، سرهنگ‌ حسن باقری فرمانده مرکز بسیج شهید تندگویان (وزارت نفت- جنوب) و اعضای شورای بسیج برگزار شد.
در این جلسه عبدالله عذاری اهوازی مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان تشکیل بسیج را یکی از اولین اقدامات مهم امام خمینی(ره) دانست و بر توجه به اهداف و سخنان مقام‌ معظم رهبری درخصوص بسیج تاکید کرد.
وی با اشاره به اهداف بسیج در جامعه گفت: یکی از مهم‌ترین اهداف بسیج در حوزه فرهنگی- تربیتی و ترویج آن در جامعه است.
مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان یکی دیگر از اهداف بسیج را مردمی کردن امنیت دانست و افزود: اگر امنیت مردمی شود و توسط خود مردم تامین شود راه‌های نفوذ دشمن به جامعه به حداقل و حتی از بین می‌رود.
وی ادامه داد: یکی دیگر از اهداف بسیج جلوگیری از ایجاد یاس و نا امیدی و جلوگیری از نفوذ شایعات به درون خانواده‌ها است.
فرمانده مرکز بسیج شهید تندگویان: ترویج بصیرت و آگاهی یکی از وظایف مهم بسیج است
در ادامه سرهنگ‌ حسن باقری فرمانده مرکز بسیج شهید تندگویان (وزارت نفت- جنوب) نقش بسیج در مسائل مهم‌ کشور را پر رنگ برشمرد و از عملکرد پایگاه مقاومت بسیج شرکت نفت و گاز اروندان در مناسبت‌های مختلف تجلیل کرد.
وی ضمن تقدیر از بسیجیان پایگاه شرکت نفت و گاز اروندان به تشریح و اهداف برنامه‌های بسیج در آینده به خصوص در شرایط اوضاع کنونی پرداخت و ترویج بصیرت و آگاهی را یکی از وظایف مهم بسیج در جامعه بیان کرد.
در ادامه این نشست فرمانده و اعضای شورای بسیج شرکت نفت و گاز اروندان ضمن تشریح اقدامات انجام شده به گفت‌وگو درخصوص ظرفیت و اهداف پایگاه مقاومت بسیج شهدای رمضان شرکت نفت و گاز اروندان در شهرها و روستاهای مناطق تاسیساتی این شرکت پرداختند.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر