برگزاری جلسه مدیر شعب استان خراسان جنوبی با روسای شعب این استان
نبض نفت - در این جلسه یزدانی مدیر استان گفت: در وضعیت کنونی بازار لزوم توجه مستمر و پیگیری روزانه پایانه های pos فروشگاهی یکی از مهمترین پارامتر های رسیدن به موفقیت شعبه و بازدهی است بررسی و پایش مستمر پایانه ها و رصد تراکنش های مشتریان مربوط به هر شعبه و نیز جمع آوری پایانه های کم تراکنش و صفر تراکنش و تخصیص آنها به مشتریان پر تراکنش و فعال سبب بهره وری هرچه بیشتر دستگاه های موجود خواهد شد، بطوریکه شاهد کاهش هزینه های نگهداری دستگاه ها و در عوض سودآوری برای بانک خواهیم بود.
در ادامه رسائی مقدم معاون استان با بیان اطلاعات و آمار جامعی از فعالیت
شعب در خصوص بانکداری مدرن و جذب منابع در شعب گفت: نباید تاکید شعب فقط به پرداخت
نرخ سود بالا به مشتریان باشد، باید از تمامی ظرفیت ها نظیر بانکداری مدرن (تلفن بانک،
همراه بانک، اینترنت بانک و...) و در ادامه ی آن بانکداری دیجیتال نهایت استفاده را
نمود، بطوریکه مشتریان پس از استفاده از سرویس های این بانک، تعلق خاطر، سهولت،سادگی
و اعتماد به سیستم را تجربه نمایند.
وی در ادامه افزود: امروزه یافتن مشتری خوب و نگهداری آن یک هنر محسوب
می شود و انتخاب این گونه مشتریان و پشتیبانی از آنها هدف این مدیریت بوده و خواهد
بود.
در ادامه روسای شعب مشکلات خود را در خصوص پایانه های pos فروشگاهی مطرح نموده که توسط نماینده شرکت تجارت الکترونیک پارسیان پاسخ
مناسب داده و مقرر شد پیگیری های لازم تا رفع تمامی موانع و مشکلات شعب ادامه داشته
باشد.
منبع: روابط عمومی بانک ایران زمین