راه اندازی سیستم تلفن گویا درشرکت پالایش گاز سرخون و قشم
به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، محمد حسین نوروزی اظهار کرد: در راستاي افزايش رضايت ذينفعان و رويكرد بهبود ارتباطات و ارج نهادن به ارزش های سازمانی در جهت بهبود خدمات به مشتریان، سیستم تلفن گویای شرکت پالایش گاز سرخون و قشم با همکاری و تلاش متخصصان توانمند مجموعه مخابرات و تلمتری این شرکت از بهمن ماه سالجاری بطور کامل راه اندازی شد.
وی افزود: این سیستم برای ارتباط مشترکین خارج و داخل سازمان با امکان تقسیم بندی مکالمات ورودی با بخش های مختلف از جمله دفتر مدیرعامل، معاونت عملیات، معاونت مهندسی و توسعه، معاونت پشتیبانی و روابط عمومی و همچنین سیستم فکس مجازی و صندوق صوتی جهت ضبط هرگونه انتقاد و پیشنهادات به جهت تسریع در خدمت رسانی میزخدمت و تکریم ارباب رجوع برروی شماره 32191000 نصب و راه اندازی شد.