ارتباط مستقیم مدیر عامل بانک رفاه با مشتریان
بانک رفاه در راستای ارتقاء شفافیت و پاسخگویی و به منظور ارتباط مستقیم مدیر عامل بانک با مشتریان و مخاطبان با عنوان "صدای شما را می شنوم" در مرکز پاسخگویی و اطلاع رسانی این بانک (فراد)، نشست تلفنی برگزار خواهد کرد.
به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، به منظور پاسخگویی، جلب رضایت و تکریم مشتریان، دکتر سهمانی مدیر عامل بانک رفاه با حضور در مرکز پاسخگویی و اطلاع رسانی این بانک (فراد)، پاسخگوی مسائل، مشکلات و آماده دریافت پیشنهادهای مشتریان و مخاطبان این بانک در سراسر کشور خواهد بود.
مخاطبان و مشتریان بانک می توانند روز چهارشنبه مورخ 97.11.17 از ساعت 12 الی 13با شماره تماس 8525-021 کلید 5 ارتباط برقرار کرده و موضوعات خود را مطرح کنند.
مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر