مشتریان سامان خدمات بانکی را تلفنی دریافت میکنند
به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی بانک سامان، مرکز خدمات تل بانک باهدف تسهیل و تسریع در دسترسی مشتریان به خدمات بانکی راهاندازی شده است بهگونهای که آنها را از رفتن به شعبه برای انجام کارهای معمول بانکی بینیاز کند.
این گزارش حاکی است مشتریانی که رمز تلفنبانک خود را از شعبه دریافت کردهاند ازاینپس میتوانند بدون نیاز به مراجعه به شعب سامان و فقط از طریق ارتباط تلفنی با کارشناسان مرکز خدمات تل بانک ضمن دریافت و کسب اطلاعات خدماتی مانند افتتاح سپرده جدید، انتقال وجه سپردهای، انتقال بینبانکی، انتقال وجه باکارت، مسدودی کارت، مسدود کردن و ثبت مبلغ چکهای صادره و... را انجام دهند.
بر اساس این گزارش ورود اولیه و استفاده از خدمات درگاه ت تِلبانک نیازمند ورود شماره مشتری و رمز تلفنبانک ( رمز اول تلفنبانک) از سوی مشتری است که از طریق صفحهکلید تلفن امکانپذیر است.
گفتنی است تمامی خدمات درگاه تِلبانک پس ورود صحیح شماره مشتری و رمز اول تلفنبانک به مشتری ارائه میشود؛ اما اجرای نهایی برخی از خدمات تِلبانک و در مرحله تأیید، مستلزم ثبت رمز دوم تلفنبانک یا رمز دوم کارت توسط مشتری است.
علاقهمندان به استفاده از این خدمات میتوانند در روزهای اداری از ساعت 7:30 تا 22:30 از طریق تماس با شماره 0216422 با کارشناسان این مرکز در ارتباط باشند.