گفتوگوهای صریح برای اصلاح روش های مصرف سامان یابد
نبض نفت - «رضا اردکانیان» در پیامی که امروز (جمعه) متن کامل آن در پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو منتشر شده، نوشت: جلب مشارکت مشترکان خانگی، تجاری، کشاورزی و صنعتی در مدیریت مصرف و تقاضا، کاری نیست که به راحتی انجام شدنی باشد و تحقق این امر مستلزم دانش و فعالیت اجتماعی گسترده میباشد که روابط عمومی رکن مدیریت آن است.
وزیر
نیرو افزود: این امر در نهایت باید به افزایش اعتماد بین مردم و سازمانهای مرتبط
با صنعت آب و برق، ارتقای سواد آب و انرژی در مخاطبان و بویژه مردم، طراحی
سازوکارهای مشارکت مصرف کنندگان در تصمیم سازیها، نوسازی اطلاعات و دانستههای
مردم درباره وضعیت منابع آب و انرژی کشور و همچنین زدودن برخی اطلاعات نادرست و ایجاد
ارتباط موثر و متقابل با نخبگان محلی و منطقهای برای همکاری بیشتر با صنعت آب و
برق منجر شود.
اردکانیان
تاکید کرد: هدف مجموعه روابط عمومی امیدواری واقعی مردم و مقابله با هرگونه آثار و
علایم یأس اجتماعی است و با وجود تمامی مشکلات، میتوان با توانمندسازی مشترکان
برآن فائق آمد.
27
اردیبهشت ماه هر سال به عنوان روز ارتباطات و روابط عمومی نامگذاری و گرامی داشته
می شود.
منبع:
ایرنا