پیگیری و پاسخگویی به درخواست های کارکنان و مراجعان از طریق میز خدمت دنبال می شود
به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران، رحیم بروایه روز سه شنبه (21 خردادماه) در توضیح بیشتر در این باره افزود: ایجاد میز خدمت در این سازمان با هدف تکریم ارباب رجوع، آسان سازی و شتاب بخشی در پیگیری ها و ارائه پاسخ مناسب، کاستن از تردد و اتلاف وقت و کاهش هزینه ها صورت می پذیرد.
وی با بیان اینکه این اقدام به طور یقین رضایتمندی کارکنان بخش های مختلف شرکت و همچنین مراجعه کنندگان خارج از شرکت را در پی دارد، اظهار کرد: میز خدمت در شرکت ملی حفاری ایران در کارگاه شماره یک شرکت مستقر می باشد.
بروایه با اشاره به اینکه درباره زیر شاخه ها و حیطه فعالیت میز خدمت مجدد اطلاع رسانی خواهد شد، گفت: کارکنان و سایر ارباب رجوع برای استفاده از این خدمت می توانند در ساعت اداری با شماره تلفن های 06134144494 و 06134144385 تماس حاصل و موارد درخواستی خود را مطرح و یا به دفتر میز خدمت مراجعه نمایند.
رئیس بازرسی و پاسخگویی به شکایات شرکت ملی حفاری ایران افزود: با توجه به تاکید مدیرعامل شرکت همکاران ما در این بخش در نزدیکترین زمان ممکن موارد طرح شده را پی جویی و نتیجه را به اطلاع مخاطبان خواهند رساند.
وی یادآور شد: با توجه به ماهیت کار اداره بازرسی و پاسخگویی به شکایت شرکت، میز خدمت به عنوان زیر مجموعه این اداره تعریف و تلاش بر این است تا از این طریق در وقت، رفت و آمد کارکنان و مراجعان و هزینه های مترصد به آن صرفه جویی و رضایت خاطر آنان فراهم گردد.