/
۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۷
رئیس بازرسی و پاسخگویی به شکایات شرکت ملی حفاری ایران:

پیگیری و پاسخگویی به درخواست های کارکنان و مراجعان از طریق میز خدمت دنبال می شود

رئیس بازرسی و پاسخگویی به شکایات شرکت ملی حفاری ایران گفت: در راستای تحقق اهداف دولت الکترونیک و تکریم ارباب رجوع، از این پس پیگیری و پاسخگویی به درخواست های کارکنان و مراجعان به این شرکت از طریق میز خدمت دنبال می شود.
کد خبر : ۱۸۱۷۳

 به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران، رحیم بروایه روز سه شنبه (21 خردادماه) در توضیح بیشتر در این‌ باره افزود: ایجاد میز خدمت در این سازمان با هدف تکریم ارباب رجوع، آسان سازی و شتاب بخشی در پیگیری ها و ارائه پاسخ مناسب، کاستن از تردد و اتلاف وقت و کاهش هزینه ها صورت می پذیرد.

وی با بیان اینکه این اقدام به طور یقین رضایتمندی کارکنان بخش های مختلف شرکت و همچنین مراجعه کنندگان خارج از شرکت را در پی دارد، اظهار کرد: میز خدمت در شرکت ملی حفاری ایران در کارگاه شماره یک شرکت مستقر می باشد.

 بروایه با اشاره به اینکه درباره زیر شاخه ها و حیطه فعالیت میز خدمت مجدد اطلاع رسانی خواهد شد، گفت: کارکنان و سایر ارباب رجوع برای استفاده از این خدمت می توانند در ساعت اداری با شماره تلفن های 06134144494 و 06134144385 تماس حاصل و  موارد درخواستی خود را مطرح و یا به دفتر میز خدمت مراجعه نمایند.

رئیس بازرسی و پاسخگویی به شکایات شرکت ملی حفاری ایران  افزود: با توجه به تاکید مدیرعامل شرکت همکاران ما در این بخش در نزدیکترین زمان ممکن موارد طرح شده را پی جویی و نتیجه را به اطلاع مخاطبان خواهند رساند.

وی یادآور شد: با توجه به ماهیت کار اداره بازرسی و پاسخگویی به شکایت شرکت،  میز خدمت به عنوان زیر مجموعه این اداره تعریف و تلاش بر این است تا از این طریق در وقت،  رفت و آمد کارکنان و مراجعان و هزینه های مترصد به آن صرفه جویی و رضایت خاطر آنان فراهم گردد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر