افزایش رضایت مندی از رسالت های اصلی بانک کشاورزی است
به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی مدیریت بانک کشاورزی استان مرکزی ، کیامرز قاسمی زانیانی روز پنجشنبه 27 تیرماه در دیدار با رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی ضمن بیان مطلب فوق، افزایش رضایت مندی و جلب اعتماد مردم به ویژه تولید کنندگان بخش کشاورزی را جزء رسالت های اصلی بانک کشاورزی در راستای سیاست های دولت قلمداد و لازمه دستیابی به این مهم را ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت عنوان کرد .
وی افزود : شناخت نظام بازار خدمات بانکی ، نقاط قوت و ضعف ، انتظارات و خواسته ها ، عوامل محیطی اثر گذار بر روابط بین بانک و مشتریان و بازبینی نوع خدمات ، نوع برخورد ها و نحوه سرویس دهی از جمله مواردی است که در مطلوبیت و کیفیت خدمات موثر است و بانک کشاورزی به صورت مداوم به دنبال ارتقا این مهم است .
زانیانی ادامه داد: کاهش قیمت تمام شده تسهیلات که یکی از برنامه های دولت در بانک های تخصصی است ، می تواند علاوه بر کاهش هزینه های تولید به عنوان یک مشوق برای رونق تولید و حفظ و ایجاد اشتغال عمل کرده و رضایت بهره برداران را افزایش دهد و بانک کشاورزی برای دستیابی به آن برنامه اصلاح ترکیب سپرده ها و کاهش هزینه پول را در دست اقدام دارد .