لزوم ارایه خدمات مطلوب بیمه ای به کارکنان
وی افزود: خوشبختانه به همت مدیران بانک، این بیمه از چند سال گذشته در بانک ملی ایران نیز مورد استفاده قرار می گیرد.
معاون منابع انسانی بانک ملی ایران ضمن تقدیر از مدیرعامل شرکت بیمه نوین، عملکرد مناسب شرکت های بیمه در پرداخت خسارت به موقع به استان های سیل زده و همچنین کاهش مهلت پرداخت هزینه های کارکنان به کمتر از هفت روز را اقدامی ارزشمند در راستای جلب رضایت مخاطبان برشمرد.
مدیرعامل شرکت بیمه نوین نیز ضمن اعلام آمادگی خود برای توسعه همکاری ها با بانک ملی ایران گفت: با وجود پیشرفت های علم پزشکی و تجهیزات آن در کشور، ممکن است در این حوزه نیز همانند سایر بخش های اقتصادی کاستی هایی وجود داشته باشد که خارج از حیطه اختیارات شرکت بیمه و یا بانک باشد و البته ما درصدد حل این کاستی ها هستیم.
در پایان رییس اداره کل رفاه و رییس اداره امور شعب استان اردبیل گزارشی از عملکرد بیمارستان بانک و اداره امور شعب مربوطه ارائه کردند. همچنین روسا و معاونین چهار استان اذربایجان شرقی، غربی، اردبیل، زنجان موارد ومشکلات در خصوص بیمه بستری، سرپایی و کمسیون پزشکی استان خود رو مطرح کردند و اغلب موارد در محل حل وفصل شد.