فعالیت دفاتر پستی منتخب در روز عید غدیر برای تحویل کارت سوخت
مهدی مقصودی گفت: متقاضیان جهت اطلاع از وضعیت کارت سوخت خود لازم است ابتدا به پایگاه اینترنتی شرکت ملی پست به نشانی WWW.POST.IR مراجعه و پس از دریافت اطلاعات لازم از محل کارت خود به واحد پستی مشخص شده در سامانه رهگیری مرسولات مراجعه کنند.
وی دلایل تحویل نشدن بخشی از مرسولات در نشانی متقاضیان را حضور نداشتن شخص در زمان مراجعه مامور اداره پست، فقدان مدارک و مستندات مورد نیاز، تغییر نشانی مالک و یا نقص در نشانی درج شده بر روی پاکت اعلام کرد و بیان داشت: تمام تلاش ماموران پست، تحویل مرسوله در درب منازل است اما به دلایل ذکر شده متاسفانه این موضوع امکانپذیر نبوده و به ناچار باید فرایند تحویل در باجههای معطله صورت پذیرد.
مقصودی مدارک لازم جهت تحویل کارت سوخت را شناسنامه مالکیت خودرو (سند یا بنچاق) یا کارت وسیله نقلیه به علاوه کارت شناسایی مالک، شناسنامه، گواهینامه، گذرنامه یا کارت ملی ذکر کرد و گفت: برای کارت سوخت نو شماره یا آن دسته از کارتهایی که از طریق سامانه دولت همراه ثبتنام شده مبلغ ده هزار تومان (متعلق به شرکت ملی پخش فراوردههای نفتی) به صورت نقدی دریافت میشود.
مدیرکل پست استان تهران تصریح کرد: حضور شخص مالک جهت تحویل کارت سوخت ضروری نبوده و صرفا به همراه داشتن کارت شناسایی مالک جهت دریافت مرسوله کفایت میکند.