کسب تندیس و لوح تقدیر نشریات بانک آینده
شایان ذکر است؛ این ارزیابی، در سطح ملی، انجام شده است که نشریات بانک آینده، موفق شدند تا پس از ارزیابی و داوریهای انجام گرفته، توسط انجمن متخصصان روابط عمومی و جمعی از اساتید علوم ارتباطات و با لحاظ قرار دادن معیارهای مختلف سنجش علمی محتوا و فرم نشریات، به این رتبه دست یابند.
گفتنی است؛ «پیام آینده»، پل ارتباطی شهروندان بانک آینده، مشتریان، سهامداران و سایر ذینفعان است که فعالیتها و عملکرد بانک آینده را، به اطلاع عموم رسانده و آئینه تمام نمایی از فعالیتهای بانک آینده را، نشان میدهد.
ویژهنامههای بانک آینده نیز، به صورت ماهنامه، ویژه شهروندان بانک آینده، به زیور طبع، آراسته میشود که هدف آن، ایفای نقش درون سازمانی، به جهت ارتقای سطح آگاهی، اطلاعرسانی و ارائه گزارش عملکرد شهروندان بانک آینده است.