دكتر حسين مهري: بانكداري ديجيتال، یکی از ابزارهای تحقق مشتري محوري است
دكتر حسين مهری مديرعامل بانك صنعت و معدن گفت : بانكداری ديجيتال، یکی از ابزارهای تحقق مشتری محوری است؛ ما بايد به سمت و سويی برويم كه فراتر از انتظار مشتريان به آنها خدمات بدهيم .
به گزارش نبض نفت به نقل از پايگاه اطلاع رساني بانك صنعت و معدن، وي كه در نشستي با عنوان تحول ديجيتال در بانك صنعت و معدن ، با حضور مديران و كارشناسان اجراي پروژه بانكداري ديجيتال در اين بانك سخن مي گفت افزود: با توجه به تحولات عظيمي كه در حوزه فناوري در جهان در جريان است و همچنين شكل گيري نيازهاي پيچيده مشتريان شبكه بانكي،گذر از مدل بانكداري سنتي به بانكداري ديجيتال يك امر گريزناپذير است.
دكتر مهري عنوان داشت: از لحاظ وجود اطلاعات و زيرساخت هاي لازم اقدامات
خوبي در كشور به انجام رسيده و لازم است با برقراري ارتباط بين سيستم هاي
اطلاعاتي در سازمانهاي مختلف و ايجاد امكان دستيابي بانك ها به اين
اطلاعات، زمينه تجزيه و تحليل رفتار مشتريان و طراحي خدمات نوين بانكي در
بستر بانكداري ديجيتال فراهم شود.
مديرعامل بانك صنعت و معدن بيان داشت: در اقتصاد هوشمند، از مشتري مداري به
سمت مشتري محوري حركت مي كنيم بطوريكه مشتري، محور تمامي فعاليت هاي بانك
مي شود و همه فرآيندها و خدمات در بانك بر اساس خواست و نياز مشتري تعريف
مي گردد.
اين مدير ارشد بانكي تصريح كرد: در بانكداري ديجيتال موضوع پيش بيني نياز و
شناسايي ترجيحات مشتريان مطرح مي شود بنابراين لازم است با استفاده از
نوآوري، فرهنگ سازي و بهره مندي از تكنولوژيهاي روز و با تكيه بر توانمندي
تمامي كاركنان سازمان در تحقق اين پروژه مهم كوشا باشيم.
دكتر مهري با اشاره به اجراي موفقيت آميز مانور ارائه خدمات از طریق مرکز
داده پشتیبان و قدرداني از همكاران دست اندر كار اين مانور تأكيد كرد:
تسريع در اجراي پروژه بانكداري ديجيتال براي بانك صنعت و معدن كه همواره در
رويايي با تحولات آمادگي كامل داشته و در ارائه خدمات بانكي نوين پيشرو
بوده است، يك ضرورت است.
منصور يوسفي نيا معاون برنامه ريزي و فناوري بانك صنعت و معدن نيز در اين
جلسه اظهار داشت: از ابتداي سال جاري، دفتر مديريت بانكداري ديجيتال در اين
بانك تشكيل شد و تعريف پروژه براي اجراي بانكداري ديجيتال صورت گرفت.
وي گفت: نمونه اي از منشور پروژه ياد شده ارائه گرديد كه هم اكنون در مرحله
تأييد قرار دارد و بر اساس موارد مشخص شده بودجه لازم پيش بيني و در نظر
گرفته شده است.
مهندس يوسفي نيا افزود: به دليل ماهيت پر ريسك فعاليت اين بانك، كار با
تيمي از افراد متخصص كه داراي سابقه اجرايي مشابه در چند كشور حوزه خليج
فارس هستند آغاز شده و با جديت دنبال مي شود.
وي خاطر نشان كرد: آموزش هاي لازم در خصوص تحقق تحول ديجيتال از رأس هرم
مديريتي اين بانك شروع شده و طبق برنامه ريزيهاي انجام شده آموزش هاي
متناوب در اين زمينه براي كارشناسان و مديران سطوح مياني و اجرايي بانك نيز
برگزار خواهد شد.
مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر