ساختارسازی جدید در فرایندهای بازاریابی پتروشیمی جم
نبض نفت - به پیشنهاد هیئت مدیره شرکت تاپکو و موافقت هیئت مدیره پتروشیمی جم در جلسه 98/11/06 کلیه فعالیتهای بازاریابی و فروش محصولات پتروشیمی جم که پیش از این توسط شرکت تاپکو انجام میشد به واحدهای داخلی پتروشیمی جم منتقل و به صورت متمرکز و با مدیریت واحد اداره میشود.
لازم
به ذکر است: با حضور دکتر سعیدی به عنوان مدیرعامل پتروشیمی جم به منظور چابک سازی
فرایندها و ارتقاء سطح کارایی و اثر بخشی و همچنین مدیریت هزینهها با اصلاح
ساختار حاکمیت شرکتی در مجموعه پتروشیمی جم تاکنون تعدادی از شرکتهای زیرمجموعه
مانند شرکت آمیزههای پلیمری جم، شرکت صنایع پلیمر جم، دفتر تاپکو استانبول و شرکت
تاپکو تهران به مجموعه پتروشیمی جم منتقل شده است.
در
ساختار جدید، عملیات بازاریابی داخلی و بین المللی، فروش، لجستیک و پشتیبانی فروش
به طور متمرکز و با همافزایی بیشتری دنبال میشود. انتقال فعالیتهای شرکت تاپکو
در قالب مجموعه بازاریابی و فروش محصولات پتروشیمی جم با مدیریت فعلی این مجموعه
در جهت یکپارچهسازی و تمرکز فرایندهای بازاریابی و فروش و همچنین ارتباط مستقیم و
مؤثر با مصرف کنندگان و مشتریان محصولات تولیدی پتروشیمی جم صورت میگیرد.
منبع: ایلنا