آغاز دور جدید جشنواره های باشگاه مشتریان ایران زمین از ششم اردیبهشت 99
وی با اشاره به توسعه ی خدمات مورد نیاز مشتریان که قرار است از طریق باشگاه به مشتریان بانک ایران زمین ارائه شود، گفت: باشگاه مشتریان با بهرهگیری از خدمات همه ارکان بانک و همچنین پتانسیلهای موجود در شرکتهای خانواده بزرگ بانک ایران زمین، بر آن است تا طیفی وسیع از خدمات را متناسب با نیازها و خواستههای مشتریان ارائه کند. همچنین در تعامل با تولیدکنندگان و ارائه دهندگان محصولات غیربانکی در کشور هم به توسعهی سبد محصولات مورد نیاز مشتریان خواهد پرداخت و هم در توسعه تولید محصولات و خدمات شرکتهای فعال در بازار کسب وکار کشور، همکاری خواهد کرد.
جهان بخش در پایان در خصوص نحوه ارائه خدمات در باشگاه مشتریان بانک ایران زمین، افزود: خوشبختانه بانک ایران زمین به طیف وسیعی از مشتریان با ویژگیها و خواستههای متفاوت خدمت میکند و برای بهتر شدن ارائهی خدمات، خوشهبندی مشتریان انجام شده و متناسب با هر خوشه، خدمات درخور و شایسته در تعامل با مشتریان تعریف، پیادهسازی و ارائه خواهد شد.
دور پنجم باشگاه مشتریان بانک ایران زمین در سال 1399 که جمع آوری و محاسبه امتیازهای آن از ابتدای سال جاری آغاز شده است، از روز شنبه ششم اردیبهشت آغاز می شود.