همكاري و تعامل پيمانكاران بخش خدمات جنبی پشتيبانی عامل اصلی ارتقای خدمات است
وي با بيان اينكه تمامي پیمانکاران ، ذینفعان ما محسوب می گردند ، اظهار داشت: برای برقراری ارتباط موثر و شفاف بین پیمانکاران و شرکت گاز استان کردستان این جلسه تشکیل تا مسائل و مشکلات بصورت حضوری مطرح و راهکارهای عملی برای حل مسائل شناسایی گردد .
مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان در مورد رضایت پیمانکاران اظهارداشت: در جهت سیستم تعالی سازمانی برای سنجش میزان رضایت پیمانکاران از شرکت گاز استان کردستان نظرسنجی صورت گرفته و در این نظرسنجی نقاط قوت و نقاط قابل بهبود شناسایی و سعی می گردد در جهت ارتقاء نقاط قوت و قابل بهبود اقدامات عملی صورت گرفته و در دوره بعدی قابل لمس باشد.
فعله گری در مورد بکارگیری پیمانکاران اظهارداشت: اغلب پیمانکاران بکارگیری شده در بخش پروژه های اجرایی و خدماتی بومی بوده و این امر جای خرسندی دارد که پیمانکاران بومی و محلی و آشنا با جفرافیای استان ، و آگاه به مسائل فرهنگی و اجتماعی منطقه اشتغال دارند و قادرند تمامی پروژه های گازرسانی این استان را که در مقایسه با سایر استان های دیگر از صعوبت و سختی خاصی برخوردارست به انجام برسانند و این جای تقدیر و تشکر دارد.
مهندس فعله گری در ادامه سخنانش گفت: شرکت گاز استان کردستان بدنبال کسب اعتبارو اعتماد در بین مردم است و رسیدن به این هدف جزء به کمک پیمانکاران و عوامل اجرایی مسیر نخواهد گردید ، پس بایستی کیفیت خدمات به مردم ارتقاء یافته تا میزان رضایت مندی نیز افزایش یابد.
وي يادآور شد : براي افزايش رضايت مندي در بخش كاركنان پيمانكاري بايستي ساز و كار مدون و منضبطي تدوين شده تا بتواند در پايان هر ماه حقوق و دستمزد خود را دريافت نمايند و تحقق اين هدف جزء با همكاري مديران شركت هاي پيمانكاري ميسر نخواهد گرديد.
در ادامه این دیدار، پیمانکاران بخش خدمات جنبي پشتیبانی به بیان دیدگاه ها و انتظارات خود پرداخته و پس از ابراز موارد توسط حاضرین در جلسه، مدیر عامل و هیئت رئیسه پاسخ هاي لازم را ارائه دادند.