كيفيت خدمات، پايه و اساس افزايش رضايتمندي است
خدايي به اهميت بحث تعالي سازماني و الزامات آن در راستاي رعايت حقوق ذي نفعان اشاره كرد و افزود: بايد تمامي همكاران و پيمانكاران از محدوده زماني به نحو احسن استفاده كرده و با مديريت صحيح خود، موانع و مشكلات را بر اساس سياست گذاري كلان شركت ملي گاز در چارچوب مفاد پيمان، حل و فصل کنند.
مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز ایران با بيان اين كه تمامي پيمانكاران، ذي نفعان ما محسوب مي شوند، اظهار داشت: اين منطقه از اعتبار و جايگاه بسيار والايي در كشور برخوردار بوده و حفظ و ارتقاء اين ارزش با تعامل و همكاري سازنده پيمانكاران و عوامل اجرايي ميسر خواهد شد، پس بايستي كيفيت خدمات به مردم ارتقاء يافته تا ميزان رضايتمندي نيز سير صعودي داشته باشد.
وي در پایان سخنانش، به پيمانكاران توصيه كرد، براي ارایه عملكرد بهتر، لازم است استانداردهاي لازم و الزامات HSE را در اجراي فرآيندهاي سازماني به كار گرفته و به موضوعاتي همچون اعتماد سازي، حضور مستمر مديران شركت هاي پيمانكاري در محل ارائه خدمات، دقت و سرعت در ارایه خدمات، ارتقاء سلامت اداري و در نهايت پرداخت بموقع حق و حقوق پرسنل توجه ويژه به عمل آيد.