خدمت ارزنده بانک ملی ایران به نابینایان
بر همین اساس سرویس صدای راهنما (استاتیک و پویا) و میانبرهای آسان ساز روی دستگاههای خودپرداز هوشمند (BTM) فعال شده که این سرویس بر اساس تست کاربردپذیری انجمن نابینایان، مورد تایید و رضایت قرار گرفته است.
با این خدمت، امکان استفاده از عملیات بانکی با استفاده از کدهای دستوری و همچنین تکنولوژی تبدیل متن به صدا برای نابینایان فراهم شده است.
لازم به ذکر است، BTM یک پلتفرم و راهکار یکپارچه و هوشمند برای پایانههای بانکی است که هدف اصلی آن ارائه خدمات بانکی هوشمند و یکپارچه به مشتریان از طریق کانالهای مختلف است.
به عبارت دیگر، دسترسپذیری کانالهای مختلف بانکی برای اقشاری مانند نابینایان و کمبینایان که ممکن است بهراحتی نتوانند از این کانالها استفاده کنند از ویژگیهای BTM است و این محصول بسیاری از کارهایی که مشتری انجام میدهد را به خاطر میسپارد تا برای مراجعات بعدی، کار مشتری را تسهیل و تسریع کند.
روشندلان عزیز به زودی میتوانند جهت استفاده از این سامانه، به خودپرداز هوشمند (BTM) مراجعه کرده و با انتخاب کدهای دستوری مختلف تعریف شده مانند دریافت وجه عدد ۱۲۰، دریافت مانده عدد ۱۳۰، انتقال وجه عدد ۱۴۰ و... که برای فرد خوانده میشود، خدمات مورد نظر خود را دریافت کنند.
در حال حاضر این خدمت فقط در شعبه نوبهار تهران آماده خدمت رسانی بوده و به زودی در بقیه مناطق نیز اجرا می گردد.