/
۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۵

توسعه ارائه خدمات غيرحضوری بانك صنعت و معدن در شرايط بحرانی همه گيری كرونا

مصطفي راستي فر مدیر امور راهبری شعب بانك صنعت و معدن اعلام داشت: همراستا با اجراي مصوبات و ابلاغيه هاي ستاد ملي مقابله با كرونا، اين بانك خدمات ديجيتالي خود را جهت كاهش مراجعه هاي حضوري و ارتقاء كيفيت و سرعت ارائه خدمات به مشتريان شامل سامانه پات (پذیرش اینترنتی درخواست تسهیلات)، سدف (سامانه اينترنت بانك دیجیتال فرایندی)، هدف (همراه بانك دیجیتال فرایندی) و ساحب (سامانه اعتبارات حدی بانکی) توسعه داده است.
کد خبر : ۳۳۱۰۸
به گزارش نبض نفت به نقل از پايگاه اطلاع رساني بانك صنعت و معدن، وي ضمن بيان مطلب فوق افزود: ميزان حضور پرسنل در شعب بانك، مطابق مصوبات ستاد مقابله با كروناي هر استان خواهد بود و اين بانك برابر مصوبات ستاد مقابله با كرونا به صنعتگران، كارآفرينان و هموطنان عزيز ارائه خدمت مي نمايد و توصيه مي شود بمنظور حفظ سلامتي هموطنان و مشتريان گرامي حتي المقدور از مراجعه حضوري به بانك خودداري و نيازهاي خود را بصورت غير حضوري و از طريق سامانه هاي ديجيتالي و دستگاههاي خود پرداز مرتفع نمايند.

مدیر امور راهبری شعب بانك صنعت و معدن اشاره كرد سامانه پات (پذیرش اینترنتی درخواست تسهیلات)، سدف (سامانه اينترنت بانك دیجیتال فرایندی)، هدف (همراه بانك دیجیتال فرایندی) و ساحب (سامانه اعتبارات حدی بانکی) خدمات ديجيتالي هستند كه علاوه بر سهولت دسترسي داراي تنوع زيادي در ارائه خدمات به مشتريان مي باشند.

راستي فر تأكيد كرد: همه گيري كرونا آسيب زيادي به كسب و كارها به ويژه كسب و كارهاي كوچك و متوسط وارد كرده است و بانك صنعت و معدن رسالت خود مي داند در جهت كمك به رونق توليد از تمام ظرفيت هاي خود استفاده نمايد.

وي افزود اين بانك همچنين مطابق مصوبات اركان سياستگذار بالادستي به ويژه بانك مركزي جمهوري اسلامي ايران نسبت به تعويق اقساط مشتريان آسيب ديده به ويژه مشتريان داراي تسهيلات قرض الحسنه و مشتريان خرد اقدام نموده و تلاش براي تأمين نيازهاي سرمايه در گردش مشتريان صنعتي و معدني را به عنوان اولويت اصلي در دستور كار خود قرار دهد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر