ارایه خدمات شرکت گاز استان خراسان جنوبی به صورت مجازی
هاشمی افزود: در راستای تسهیل و تسریع هرچه بیشتر فرآیند خدمات رسانی و تکریم مشترکین، با توسعه میز خدمت الکترونیکی، شرایطی را فراهم کرده ایم تا شهروندان بدون مراجعه حضوری و به صورت آنلاین و الکترونیکی به 16 فعالیت دسترسی داشته باشند.
وی در تشریع فعالیت های الکترونیک موجود گفت: پرداخت قبوض، دریافت لیست قبوض، دریافت لیست پرداخت ها، اعلام کارکرد، تغییر نام، اصلاح شماره موبایل و کدپستی، اصلاح مبلغ قبض از جمله خدمات این شرکت هستند که به صورت غیرحضوری و از طریق مراجعه به وب سایت این شرکت قابل انجام هستند.
هاشمی در ادامه افزود: درخواست تست کنتور، رفع اشکال قبض، اصلاح آدرس، درخواست جمع آوری تجهیزات، درخواست قطع گاز، جابجایی و جمع آوری علمک، دریافت جزئیات محاسبه صورتحساب، درخواست تعویض کنتور و ثبت و پیگیری شکایات نیز از طریق مراجعه به میز خدمت الکترونیک امکان پذیر است.
وی گفت: مشترکین گرامی برای بهره مندی از این خدمات می توانند با مراجعه به وب سایت شرکت گاز استان خراسان جنوبی به آدرس www.nigc-skgc.ir و انتخاب منوی میز خدمت الکترونیک درخواست های خود را ثبت و پیگیری کنند.
مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی یادآور شد: همچنین در راستای تسهیل و تسریع هرچه بیشتر فرآیند خدمات رسانی و تکریم مشترکین، 22 خدمت مرتبط با شرکت گاز به دفاتر پیشخوان دولت واگذار شده است.