از بانکداری روز دنیا و مورد انتظار مشتریان عقب نمانیم
وی تقویت و توسعه زیرساختهای بخش فناوری اطلاعات بانک به منظور ارائه خدمات دیجیتالی متنوع و به روز به مشتریان را از ضروریات خواند.
مدیرعامل بانک کارآفرین همچنین تصریح کرد: اگر محصولات و خدمات مناسب، سفارشیسازی و شخصیسازیشده و متناسب با نیاز مشتریان در کوتاهترین زمان ممکن، بر اساس تحلیلهای پیشرفته از دادههای مشتریان در اختیار آنان قرار دهیم، آن زمان در راستای تحقق همهجانبه و کامل بانکداری دیجیتال عمل کردهایم.
فرزین یادآور شد: ظرف چند سال اخیر تحولات زیادی در حوزه فناوری اطلاعات انجام گرفته، بنابراین باید همراستا و همگام با این تحولات خود را به روز کنیم تا از بانکداری روز و مورد انتظار مشتریان عقب نمانیم.
وی همچنین تصریح کرد: حرکت به سمت بانکداری نئو بانک نیز در راستای کسب رضایتمندی هرچه بیشتر مشتریان است، بایدتلاش کنیم با برنامهریزیهای لازم بانکی پیشرو و کارآمد در عرصه داخلی و بینالمللی باشیم.