مدیران و مسئولان بخش آی تی بانک مورد تقدیر قرار گرفتند
خاتونی نیز طی سخنانی اظهار داشت: سالی که در پایان آن هستیم در حوزه فناوری سال بسیار سختی بود و ما از بعضی جهات مانند اوضاع مالی و منابع انسانی در مضیقه بودیم ولی با این حال توانستیم استارت مهاجرت از وضعیت گذشته به فضای دیجیتال را بزنیم و موفق شدیم نشان بانک را به ایستگاه اصلی خود برسانیم.
وی افزود: خوشبختانه توانستیم با فرصتی که از تهدید کرونا بدست آوردیم سد های مانع را بشکنیم و امضای دیجیتال را به سرانجام برسانیم وامیدوارم این مسیری را که با یاری یکایک همکاران هموار شده همچنان با موفقیت طی کنیم.
مونسان نیز در این مراسم با اشاره به عملکرد حوزه فناوری در بخش صف و شعب بانک اظهار داشت: عملکرد حوزه فناوری در حجم کار و نوع تعاملات کارکنان شعب با مشتریان تاثیر مستقیم دارد و کسب رضایت مشتریان بستگی به عملکرد این حوزه دارد.
وی ادامه داد: امروزه مفاهیمی مانند بستن حساب در روز آخر سال که تا پاسی از شب کارکنان را درگیر خود می کرد به یک خاطره تبدیل شده است وهمچنین پرداخت انواع تسهیلات که نیازمند چندین بار مراجعه حضوری به شعب بود و در این ایام کرونایی می توانست مسبب بسیاری از خطرات جسمی و جانی برای مردم و همکاران ما بشود ازمیان رفته ، چرا که این پرداخت ها امروزه به صورت غیرحضوری و با سرعت بالاتر انجام می پذیرد و همه این موفقیت ها در سایه استفاده از دانش حوزه فناوری به دست آمده است.