تنوع محصول و توسعه بازار؛ دستاورد پتروشیمی کارون در سال ۹۹
وی ادامه داد: امیدواریم سال آینده و با دریافت مجوزهای لازم از وزارت صنعت، معدن و تجارت بتوانیم این محصولات را از طریق بورس و روی تابلوی بورس به فروش برسانیم.
مدیرعامل شرکت پتروشیمی کارون با اشاره به اینکه تاکنون هیچ محصولی بدون بازاریابی رونمایی نشده است، گفت: تحقیقات بازار، جمعآوری اطلاعات از گمرک جمهوری اسلامی برای واردات، تهیه نمونه خارجی، تولید آزمایشگاهی، تولید نمونه تجاری، تبادل اطلاعات با مشتریان برای رسیدن به محصول موردنظر قطعی و در نهایت تجاریسازی مسیری است که پتروشیمی کارون پیش از رونمایی هر محصولی آن را بهطور دقیق طی میکند.
صدیقیزاده، TDI ،MDI و آنیلین را اصلیترین محصولات صادراتی شرکت دانست و ادامه داد: تصمیم داریم سال آینده نیترو بنزن را بهعنوان مهمترین محصولی که در صنایع دارویی مصرف میشود به سبد صادرات اضافه کنیم.
وی افزود: سیاست اصلی شرکت پتروشیمی کارون بر اساس مصرف ارز کمتر در داخل و ارزآوری بیشتر برای کشور است که تلاش میکنیم میزان هر دو را سال آینده به مبلغی چشمگیر تبدیل کنیم.
مدیرعامل شرکت پتروشیمی کارون افزایش تولید را وابسته به میزان خوراک دریافتی دانست و تصریح کرد: اگر شرکت با محدودیت خوراک روبهرو نباشد، ظرفیت افزایشی چشمگیر در تولید سال آینده خود دارد، همچنین با اجرایی شدن پروژه هایکو تولید این شرکت در سال ۱۴۰۱ جهشی قابلتوجه خواهد داشت.
صدیقیزاده دلیل اصلی موفقیت در شرکت را داشتن کار گروهی خوب دانست و گفت: بخشهای مختلف دست به دست هم دادند که تبدیل به کار گروهی موفق در شرکت شد و این نتایج به بار نشست.