ارائه سرویس در چرخه بانکداری دیجیتال در قالب شعبه مجازی
در ادامه پس از ارائه گزارش حسابرس، علیرضا کریمی مدیرعامل شرکت پدیسار انفورماتیک، شرکت را برای دومین سال سود ده اعلام کرد و بر لزوم تغییر نقش مرکز تماس بانک ایران زمین از پاسخ دهی به ارائه سرویس در چرخه بانکداری دیجیتال در قالب شعبه مجازی 24 ساعته دیجیتال تاکید کرد. کریمی در ادامه به لزوم حضور فعال در عرصه هوشمندسازی مبتنی بر IOT که منجر به ارائه خدمات پشتیبانی پیشگیرانه در آینده خواهد شد اشاره کرد و این موضوع را به عنوان یکی از پروژه های سال 1400 شرکت مطرح نمود.
در خاتمه مدیرعامل شرکت پدیسار انفورماتیک انجام موفقیت آمیز دو پروژه مرکز داده اصلی بانک ایران زمین به صورت مشارکت با شرکت جهان ارقام پارس و پروژه مرکز داده پشتیبان بانک ایران زمین به صورت کاملاً مستقل توسط شرکت پدیسار انفورماتیک را از اقدامات موثر سال جاری اعلام کرد.