دنبال مشتری مداری هستیم
امیری تاکید کرد: در همین حال طبق اهداف تعیین شده در پروسه ری برندینگ قصد داریم تا با ارائه خدمات و محصولات جدید، در بازارهای نو جایگاه جدیدی به دست آوریم
به گفته وی ،در جایگاهسازی مجدد برند (Re-Positioning ) قطعا بخشهایی از استراتژیهای کسبوکار برند تغییر کرده و ری پوزیشنینگ بر اساس درک نیاز به این تغییرات انجام می شود.ری-برندینگ با ری-پوزیشنینگ بسیار نزدیک به هم هستند، اما زمانی که تغییر اساسی در استراتژی و هویت برند از قبیل توسعه برند به صنایع جدید و متفاوت، تغییر نام و مباحثی از این قبیل انجام شود مفهوم ری-برندینگ شکل می گیرد اما در ری-پوزیشنینگ بخش هایی از استراتژی کسب و کار تغییر می کند.
ناظر پروژه ری برندینگ بانک کارآفرین در مورد ضرورت این تغییرات در آغاز دهه سوم حیات بانک کارآفرین گفت: جایگاه سازی مجدد، سطحی بالاتر از زنده نگه داشتن برند، در جایگاه و هویت مفهومی برند دارد. زمانی که یک برند به موضوعاتی از قبیل تغییر استراتژی سازمان و یا ظهور اتفاقاتی در ساختار کسب و کار می رسد، لازم است جایگاه سازی مجدد انجام دهد و تداعی، هویت و جایگاه برند خود را در ذهن مخاطب اصلاح و به روز کند.
امیری ادامه داد: در جایگاه سازی مجدد، احیا و به روز شدن هویت بصری و کلامی قطعاً انجام شده و علاوه بر تغییرات ظاهری، هویت مفهومی، وعده و جایگاه برند نیز به روز می شود.در جایگاه سازی مجدد قطعاً بخشهایی از استراتژی های کسب و کار و برند تغییر کرده که نیاز به این اقدام احساس شده است.گاهی یک تغییر در چشم انداز یا ماموریت سازمان، نقاط قوت و شایستگی های سازمان و یا فرصت ها و تهدیدهای بازار، ممکن است کل اجزای استراتژی را متحول کند و در چنین زمانی نیاز است جایگاه سازی مجدد انجام شود.
وی همچنین با اشاره به همکاری گسترده با هنرمندان و اساتید مطرح در اجرای هویت جدید بانک کارآفرین گفت: متخصصان در حوزه های برندینگ؛ استراتژی های برندسازی را یک مقوله چند بعدی می دانند که به عوامل مهم هویتی مانند هویت بصری، هویت نوشتاری، هویت شنیداری و هویت بویایی مانند رنگ، قلم، شعار، لوگو، فرهنگ سازمانی و حتی رایحه پرداخته و جلوه گری می کند. لذا زمانی که از پیاده سازی ری پوزیشنینگ برای بانک کارآفرین صحبت می شود این بدان معنا است که بانک کارآفرین از متخصصان خبره و با تجربه داخلی با بهره گیری از علوم و فنون روز دنیا در همه ی حوزه های تخصصی بهره برده و توانسته است همه هویت ها را در قالب و چارچوب استاندارد به زبان قابل درک برای مخاطبان تفسیر و تعریف کند تاری پوزیشنینگ بانک کارآفرین بتواند در عین استقلال و هویت مستقل، انتقال دهنده پیام و روحیه تخصصی برندبانک نیز باشند.