نقش اثرگذار روابط عمومی در تصویرسازی صحیح از بانک در اذهان عمومی
وی تصریح کرد: اکنون مخاطبان ما چه میزان از بانک و اقدامات ما بخصوص در حوزه اعتباری اطلاع دارند؟ چقدر پیام بانک را درک کرده اند؟ برای اینکه روابط عمومی بتواند نگاه موجود به این بخش را به درستی به ثمر برساند، باید یک ارتباط صحیح میان بخش اعتبارات و روابط عمومی وجود داشته باشد.
موسوی بیان کرد: اگر این ارتباط شکل نگیرد، در ایجاد روابط عمومی اثربخش دچار چالش خواهیم بود و امروز این ارتباط شکل گرفته است.
عضو هیات عامل و معاون اعتباری و بانکداری شرکتی در ادامه با تاکید بر اینکه ما باید در کنار روابط عمومی باشیم و اطلاعات درستی را در اختیار آن قرار دهیم، تصریح کرد: روابط عمومی یک وظیفه اداری و تخصصی صرف نیست بلکه یک هنر است و اگر به درستی در کنار آن قرار گیریم، می تواند با تخصص و هنر خود تصویرسازی درستی از بانک و تلاش های حوزه اعتباری در اذهان شکل داده و نگاه جامعه را به نظام بانکی تغیزر دهد.
وی با بیان اینکه تغییر نگاه مردم به بانک نیازمند تغییر نگاه ها به بخش اعتباری است، ادامه داد: در سال جدید و بر اساس قانون بودجه کشور، 289 درصد تسهیلات تکلیفی بانک افزایش یافته است که این موارد در کنار سایر وظایف در راستای خدمت به جامعه صورت می گیرد و این اقدامات باید به درستی به مخاطبان انتقال داده شوند.
عضو هیات مدیره بانک ملی ایران در پایان بر سواد رسانه ای مدیران در حوزه اعتبارت تاکید کرد و گفت: این سواد رسانه ای باید شکل گیرد.
در پایان نادر اکبری وند رییس اداره کل روابط عمومی ضمن تشکر از نگاه ویژه مدیریت اعتباری بانک به نقش روابط عمومی، وظایف و انتظارات روابط عمومی از بخش های اعتباری را تشریح کرد.
اکبری وند اشاره کرد: تلاش روابط عمومی شفاف سازی و بیان حقایق نظام بانکداری به تمامی مخاطبان عام و خاص است و این اتفاق در گرو همراهی و همدلی بخش های اعتباری می باشد .