عملکرد مرکز مشاوره خارک بررسی شد
عملکرد مرکز مشاوره پایانه نفتی خارک با حضور مدیرعامل شرکت پایانههای نفتی ایران بررسی شد.
به گزارش نبض نفت به نقل از شرکت پایانههای نفتی ایران، عباس اسدروز در
نشستی که بهمنظور بررسی عملکرد مرکز مشاوره پایانه خارک برگزار شد، بر اهمیت وجود
این مرکز در منطقه اشاره کرد و گفت: تمرکز بر فرهنگ سازمانی و سلامت روان به افزایش
بازدهی کارکنان کمک میکند. این کار سبب صرفهجویی در هزینههای داخلی شده و مزایایی
مانند حفظ روابط مشتری و افزایش دانش و تجربیات کاری را در پی دارد.
وی افزود: سلامت روح و روان میتواند تأثیر مستقیم بر عملکرد داشته باشد و بهعنوان یکی از ارکان اساسی بهرهوری است به تعهد، رضایت و بازدهی بیشتر کارکنان بینجامد.
مریم صفآرا روانشناس بالینی در این نشست به مؤلفههای آسیبهای روانشناختی، سببشناسی، راهبردها و راهکارهای برونرفت از آن اشاره کرد و نحوه عملکرد مرکز مشاوره پایانههای نفتی خارک در یک دهه اخیر را با توجه به شاخصههای کیفی و کمی بیان کرد و در راستای تعدیل و ارتقای نیمرخ حاصله، به شناسایی موانع، تاکتیکها و روشهای مؤثر برای پیشرفت وضع موجود و برونرفت از موانع پرداخت.
مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر