برگزاری دومین دوره آموزشی ویژه کارکنان شعب ملی پلاس
وی با اشاره به این که بانک ملی ایران پیشگام در بانکداری هوشمند و دیجیتالی در بین بانک های کشور است، گفت: هم اکنون در ملی پلاس شاهد نمایش آخرین دستاوردها و پیشرفته ترین تجهیزات و سامانه های بانک ملی ایران هستیم و خدماتی که در شعب ملی پلاس ارائه می شود مصداق بارز بانکداری در کشورهای توسعه یافته است .
معاون شعب بانک ملی ایران با بیان این که برنامه ریزی شده تا در هر استان حداقل یک شعبه ملی پلاس راه اندازی شود، افزود: شعب ملی پلاس مشاور محور بوده و در کنار ارائه خدمات مشاورهای در حوزههای اعتبارات، سرمایه گذاری، بانکداری بین الملل، بورس و اوراق بهادار و بانکداری الکترونیک، آموزش نحوه بهره گیری از تجهیزات و سامانههای غیرحضوری ارائه خواهد شد.
مونسان در آغاز برگزاری این دوره خطاب به کارکنان شعب ملی پلاس خاطرنشان کرد: انتظار داریم در کنار برگزاری این دوره با مطالعات مستمر دانش بانکداری خود را افزایش دهید تا با ارائه خدمات مورد نیاز به مشتریان، این شعب هر روز به اهداف پیش بینی شده خود نزدیک تر شوند.
گفتنی است، این دوره در سه رده مدیریتی، رفتاری و تخصصی در سرفصل های تجهیز و تخصیص منابع، بانکداری دیجیتال و اصول مذاکره برگزار می شود.