بازدید عضو هیأت مدیره و مدیران واحد فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک از چند شعبه
وی افزود: بازدید امروز نیز با این هدف صورت گرفته است تا از نزدیک مشکلات همکاران شنیده شده و جهت رفع آنها اقدام گردد.
خاتونی در این بازدید ضمن احوالپرسی و گفتگو با همکاران و مشتریان، از تشکیل کارگروهی با ترکیب مسئولان، کارشناسان و نمایندگان شعب به منظور شناسایی و رفع موانع موجود در شعب سراسر کشور خبر داد.
وی همچنین با بررسی مشکلات همکاران در زمینه های مختلف و گفت و گو با مشتریان، خواستار معرفی و استفاده هر چه بیشتر از دستاوردهای فناوری بانک شده و بر اهمیت جلب رضایت مشتریان و تسریع در ارائه خدمات بانکی و جذب و حفظ منابع تأکید کرد.
در این دیدارها، پیشنهادهایی توسط همکاران و مشتریان گرامی مطرح شد که جهت بررسی و بهره برداری لازم در دستور کار قرار گرفت.