تحقق 95 درصدی پروژه های بهبود شرکت گاز استان یزد در سال گذشته
وی از بررسی فرهنگ سازمانی، تحلیل ذی نفعان، مدیریت زنجیره تأمین، ایجاد مرکز پیام امداد و حوادث، راه اندازی سامانه اینترنتی دفاتر پیشخوان، ارتقا و بهینه سازی نرم افزارهای مورد استفاده در بهره برداری، ارتقای نرم افزار قرائت آنی مشترکین جزء و راه اندازی قرائت آنی مشترکین عمده به عنوان پروژه های بهبود شرکت گاز استان یزد نام برد که منجر به خروجی های مثبتی از جمله تدوین مدل فرهنگ و دفترچه کدهای اخلاقی، تهیه گزارش مسئولیت های اجتماعی، گزارش تحلیلی ذی نفعان و پایداری شرکت، هوشمند سازی و افزایش رضایت مشتریان، افزایش سرعت فرآیند و رضایت مشترکین، حذف قبوض کاغذی و کاهش هزینه و تسریع در فرآیند توزیع قبض شده است.
میدانشاهی در ادامه، افزود: علاوه بر پروژه های بهبود صورت پذیرفته، فرآیندهای جدیدی نیز در سال گذشته توسط این شرکت تعریف و اجرایی شد که طراحی و استقرار نظام جبران خدمات مبتنی بر عملکرد به منظور ایجاد انگیزه در کارکنان، الکترونیکی شدن نقشه های نظام مهندسی و فرآیند اشتراک پذیری بر روی بستر اینترنت به منظور افزایش رضایت مشترکین و ارتقای خدمات الکترونیکی دولت، ایجاد مرکز پیام MAPSTORE و داشبورد مدیریت مکانی به منظور صرفه جویی در هزینه ها و ایجاد بانک اطلاعاتی متمرکز و استفاده از آن در مواقع بحران از جمله این فرآیندها است.
وی در پایان، اظهار داشت: ذکر این نکته ضروری است که فرآیندهای مذکور، قابلیت الگوبرداری توسط سایر شرکت های گاز استانی را خواهد داشت و این شرکت آمادگی دارد تجربیات خود را در تمامی زمینه های عنوان شده به اشتراک بگذارد.