مدیرعامل بانک ملی ایران خواستار بازنگری در شاخصه های ارزیابی عملکرد شعب شد
وی در ادامه با تاکید بر این که بازنگری در شاخصه ها و مبنای ارزیابی عملکرد شعب به صورت اقلیمی و منطقه ای زمینه ساز دستیابی به نتایج مطلوب در بانک خواهد شد، گفت: این بازنگری ها باید بگونه ای صورت گیرد که جذب منابع به عنوان مهمترین مبنا و ارزش گذاری در ارزیابی ها مد نظر قرار گیرد.
مدیرعامل بانک ملی ایران همچنین بر تفویض اختیارات به واحد ها و اداره امور شعب استان ها در جهت جذب منابع بیشتر تاکید کرد و اظهارداشت: شعب با ارائه پیشنهادات و نقطه نظرات ارزشمند و مهم خود در حوزه های اعتباری و فناوری اطلاعات می توانند بانک را در خلق ارزش و تعالی سازمانی یاری نمایند.
دکتر محمدرضا فرزین با بیان این که جایگاه و موقعیت بانک نسبت به دیگر بانک ها در نظام اقتصادی و شبکه بانکی کشور قابل توجه است، افزود: حرکت بانک ها همواره به سمت رضایت مشتریان و قرار گرفتن در مسیر بانکداری حرفه ای است که براین اساس بیش از 3 هزار شعب بانک ملی ایران در این مسیر، جایگاه ویژه ای خواهند داشت.
وی با اشاره به این که بانک به دنبال جلب رضایت مشتریان است و نه سود، گفت: با برنامه ریزی و اجرای الزامات و سیاست های جدید در بانک ریل گذاری در مسیر توسعه شبکه بانکی و به دنبال آن رشد و شکوفایی اقتصاد کشور به جریان می افتد و بانک ملی ایران سهم خود را از رشد وشکوفایی اقتصاد کشور مجدد پس خواهد گرفت.
در این نشست، حسن مونسان عضو هیات عامل و معاون شعب بانک ملی ایران نیز با تاکید بر لزوم خدمت رسانی بهتر و سریعتر به مشتریان، تاکید کرد که روسای شعب و مدیران استانی باید کارگروه های سود و زیان را فعال کرده و بر لزوم تمرکز و جذب منابع مشتریان در شعب بانک تاکید داشته باشند.
مونسان گفت: بانک ملی ایران به عنوان بانک پیشران در شبکه بانکی کشور نقش مهمی در اقتصاد کشور دارد و همواره تلاش کرده تا در کنار مردم و تولیدکنندگان قرار گیرد.
در این نشست تنی چند از روسای ادارات امور شعب گزارشی از عملکرد واحدهای تابعه ارائه کردند و در ادامه به بیان و طرح دیدگاه های خود درباره مسائل بانک پرداختند.