جذب منابع شاهراه حیاتی شبکه بانکی است
وی افزود: بانک دی در یک سال گذشته با برنامهریزی و استراتژی هدفمند موفق شد تا حدودی ترکیب سهم منابع خود را به نفع منابع ارزانقیمت و پایدار بهبود ببخشد که نتیجه آن کاهش چشمگیر قیمت تمام شده پول و قدرت تسهیلاتدهی این بانک است.
مدیرعامل بانک دی با اشاره به مسئولیت خطیر همکاران شعب در جذب و نگهداشت منابع تصریح کرد: پذیرش مسئولیت در شعبه با تسلط بر بخشنامهها متفاوت است و انتظار از روسای شعب این است که با یک نگاه تحلیلی دقیق از شرایط منابع بانک و اقتصاد کشور بهترین تصمیمات را با آمیزهای از ریسکپذیری اتخاذ کنند.
وی تأکید کرد: مدیران ارشد بانک با در نظر گرفتن مجموعهای از عوامل، هدفگذاری انجام شده برای شعب در جذب منابع را مورد بازنگری قرار دادهاند تا با همت شعب بتوانیم تا پایان آذرماه شاهد بهبود شاخص جذب منابع باشیم.
وی اصلاح فرایندهای اعتبارسنجی و ارائه خدمات تعهدی را از جمله مهمترین اقدامات در ماههای اخیر دانست و گفت: با اصلاحات صورت گرفته در زمینه فرایندهای اعتبارسنجی و صدور مجوزهای لازم برای خدمات تعهدی، چابکی شعب در ارائه خدمات و بازاریابی بیش از پیش شده است که امیدواریم با تلاش همکاران شعب شاهد کسب موفقیتهای بیشتر باشیم.
در ادامه این نشست همتالله حسینزاده، معاون بانکی و بازاریابی و عضو هیئتعامل بانک دی، با بررسی کارنامه عملکردی شعب در جذب و تخصیص منابع در سال جاری گفت: مهمترین رویکرد شعب در جذب منابع باید ناظر به جذب منابع پایدار و باکیفیت در چارچوب نرخهای سود ابلاغی بانک مرکزی باشد.
وی افزود: کاهش بهای تمام شده پول همچنان از مهمترین رویکردهای بانک است که امیدوارم با بازاریابی مناسب شعب و تمرکز بر روی خدمات تعهداتی بانک شاهد بهبود مستمر بهای تمام شده پول در بانک دی باشیم.
در ادامه این نشست روسای شعب به بیان دغدغهها و ارائه راهکارهای خود برای دستیابی به اهداف تعیین شده شعب پرداختند.