/
۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۷
بانک ملی ایران

حضور فعال بانک ملی در شبکه‌های اجتماعی با «پژواک»

بانک ملی ایران در راستای مشتری‌مداری و پاسخگویی به ابهامات و سوالات مشتریان خود و تسهیل دسترسی مردم به کارشناسان بانکی نهایت استفاده را از شبکه‎‌های اجتماعی و فضای مجازی برده و برنامه‌ای را تحت عنوان «پژواک» در صفحه رسمی خود در اینستاگرانم پخش می‌کند.
کد خبر : ۴۱۳۱۰
به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، جهان امروز با ارتباطات وسیع میان افراد شناخته می‌شود. بخش قابل توجهی از زندگی ما توسط همین روابط اجتماعی تعیین می‌شوند و هر چه کیفیت این روابط بالاتر باشد، سطح زندگی و به تبع آن حوزه کسب و کار نیز ارتقا خواهد یافت. البته در زمانه حاضر، تصور ارتباط میان انسان‌ها بدون ابزارهای ارتباطی جدید و فناوری‌های دیجیتال امکان‌پذیر نیست.

بنابراین کسب‌وکارها برای بقای خود مجبور به اصلاح یا حتی تغییر استراتژی‌های تبلیغاتی خود برای از عهده بر آمدن تغییرات، حقایق و رفتارهای مشتریان خود هستند. نقش شبکه‌های اجتماعی در کسب‌وکارها در سال‌های اخیر تغییر قابل توجهی در اینترنت پیدا کرده به طوری که شبکه‌های اجتماعی به رده پربیننده‌ترین‌های فضای مجازی راه یافته‌اند.

بانک ملی ایران با حضور پرقدرت در شبکه‌های اجتماعی توانسته علاوه بر معرفی درست و دقیق محصولات، امکانات و خدمات، دامنه نفوذ خود میان مشتریان را نیز بیش از پیش افزایش دهد. زمانی‌که مشتریان بانکی دچار یک مشکل بانکی می‌شوند یا به سوالی برمی‌خورند، مطمئنا بهترین فردی که می‌تواند به آن سوال بانکی پاسخ دهد یک کارشناس بانکی است. ولی یک کارشناس بانکی همیشه در دسترس نیست، مخصوصاً هنگامی که به شعبه بانکی دسترسی نداشته باشید و یا امکان تماس با مراکز تماس وجود نداشته باشد. پس در این موارد چگونه می‌توان به کارشناس بانکی دسترسی پیدا کرد؟

بانک ملی ایران در راستای مشتری‌مداری و پاسخگویی به ابهامات و سوالات مشتریان خود و تسهیل دسترسی مردم به کارشناسان بانکی نهایت استفاده را از شبکه‎‌های اجتماعی و فضای مجازی برده است. اینک بانک قدیمی و بزرگ کشور برنامه‌ای را تحت عنوان «پژواک» در صفحه رسمی خود در اینستاگرانم به نشانی Bankmelli1307 پخش می‌کند. این برنامه روزهای سه‌شنبه رأس ساعت ۱۵ با حضور کارشناسان متخصص بانکی پخش می‌شود و مشتریان بانک ملی و کاربران پلتفرم‌های وابسته به این بانک بزرگ و باقدمت کشور می‌توانند با شرکت در این برنامه پاسخ سوالات خود را دریافت می‌کنند.

این روش جدید پاسخگویی که بستر آن در شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام است علاوه بر اینکه به‌صورت آنلاین به سوال مشتریان متعددی در لحظه و به‌صورت جمعی پاسخ می‌دهد، باعث افزایش رضایت مشتریان می‌شود، تجربه کاربری و تعامل مشتری با بانک را ارتقاء می‌دهد و می‌تواند راهکار مناسبی برای صرفه‌جویی در زمان صرف شده کارکنان شعبه و مراکز تماس برای پاسخگویی به مشتریان باشد.

در پایان لازم به ذکر است؛ صفحه اینستاگرامی بانک ملی که نشانی آن در ابتدای گزارش قید شده است، اکنون بیش از ۲۴۰هزار دنبال‌کننده دارد. تولید محتوای هدفمند و ارائه آموزش‌های مشخص برای اقشار مختلف به‌ویژه جوانانی که وقت بیشتری را در شبکه‌های اجتماعی می‌گذرانند از جمله اقدامات بانک ملی ایران در این رسانه‌ها است.

اینستاگرام بانک ملی ایران یک فضای تعاملی است و مخاطبان بانک می‌توانند نظرات و پیشنهادات خود را زیر پست‌های این صفحه مطرح کنند. محتوای این صفحه در قالب تصویر، فیلم و صوت و مسابقات دوره‌ای تلاش دارد علاوه بر ایجاد رابطه‌ای دو سویه با مخاطبان، از مرزهای مکانی و زمانی عبور کرده و در هر نقطه از دنیا، ۲۴ ساعته با مخاطبان بانک در ارتباط باشد.

گفتنی است؛ به زودی خدمات و امکانات تازه‌ای برای مخاطبان بانک ملی ایران در اینستاگرام در نظر گرفته خواهد شد، از این رو پیشنهاد می‌شود این صفحه را دنبال کنید.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر