/
۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۷
راه اندازی واحد تلفنی رسیدگی به شکایات مردمی

راه اندازی واحد تلفنی رسیدگی به شکایات مردمی بانک ملی ایران

با هدف تكريم مشتريان و پاسخگويي حداكثري به سوالات و درخواست هاي مشتريان، بانک ملی ایران واحد تلفنی شکایات مردمی را راه اندازی کرد.
کد خبر : ۴۴۷۹۵
به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، از امروز مشتریان و مخاطبان این بانک می توانند ضمن تماس با مركز ارتباط مردمي با شماره 64140 – 021 علاوه بر دریافت خدمات معمول و نیز ارتباط با کارشناسان بانک، در صورت نیاز با فشردن  كليد شماره (1) شکایات خود را ثبت کنند.

شکایات واصله پس از بررسی، در اسرع وقت رسیدگی و نتیجه آن اعلام خواهد شد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر