مرکز ارتباط بازار سرمایه؛
مسیر جدید برای پاسخگویی به ابهامات بورسی
مدیر طرح و برنامه مرکز ارتباط بازار سرمایه گفت: این مرکز با ظرفیت سالانه سه میلیون تماس آمادگی پاسخگویی به ذینفعان و مخاطبان بازار سرمایه را دارد.

او میگوید: در زمینه پیگیری تماسها، آن بخشی که جنبه عمومی داشته باشد مانند سوالات در زمینه توقف نماد یا گزارش به ناظران بازار، به واحدیهای بالا دستی اطلاع داده میشود، ولی اگر تماس گرفته شده جنبه شخصی داشته باشد، پاسخ مورد نظر پس از پیگیری به خود فرد داده میشود.
احمدی گفت: پیگیری تماس عموما تا رفع مشکل ادامه پیدا میکند.
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر