/
۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۴
مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران:

تعمیرات اساسی تجهیزات ثابت در پالایشگاه‌های گازی رو به پایان است

مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران گفت: تعمیرات اساسی تجهیزات ثابت ما در پالایشگاه‌های گازی رو به اتمام است و در تجهیزات دوار نیز نسبت به سال ۱۴۰۰ دغدغه کمتری داریم.
کد خبر : ۴۸۵۸۹

نبض نفت- احمد زمانی  روز گذشته (سه‌شنبه، ۱۹ مهرماه) در میزگرد علمی ترویجی (آموزشی) با عنوان «چالش‌های مدیریت تأمین گاز طبیعی در ماه‌های سرد سال و راه‌های برون رفت از آن» به آمادگی پالایشگاه‌های گازی برای فصول سرد سال اشاره کرد و گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده در نیمه نخست امسال افزایش سه درصدی در برداشت از مخزن و افزایش یک درصدی در تولید گاز و افزایش ۱۸ درصدی در تولید ال‌پی‌جی داشته‌ایم.

وی با بیان اینکه کاهش زمان تعمیرات اساسی (اورهال‌) پالایشگاه‌های گازی به افزایش تولید و خلق ارزش افزوده کمک می‌کند، افزود: تعمیرات اساسی تجهیزات ثابت ما در پالایشگاه‌ها رو به اتمام است و در تجهیزات دوار نیز نسبت به پارسال که مشکلاتی داشتیم کاهش یافته است و امسال با کمترین دغدغه عرضه انتقال گاز را انجام خواهیم داد.

مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران اظهار کرد: در سال آینده پیش‌بینی می‌شود که امکان ذخیره‌سازی گاز از محل جمع‌آوری گازهای مشعل فراهم شود.


منبع :شانا

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر