هشدار شرکت ملی گاز درباره ضرورت مصرف بهینه در فصل سرما
ارتش ۱۳ نفره پارس جنوبی برای زمستان آماده شد
وی نقش روابط عمومیها را در اقناع و نهادینهسازی فرهنگ مصرف بهینه انرژی مهم دانست و تصریح کرد: هرچند این مهم برعهده همه واحدها و متولیان و دستاندرکاران نهادها و سازمانهاست، اما بر اساس مسئولیتهای اجتماعی شرکت، ضرورت دارد روابط عمومیها تبعات مصرف بیرویه گاز را انتقال دهند و با تولید محتوا، آموزش دانشآموزان و خانوادهها و...، مردم را به رعایت اعتدال در مصرف مجاب کنند.
مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران در پایان یادآور شد: شرکت ملی گاز ایران، تأسیسات و خطوط انتقال گاز در آمادگی کامل هستند، اما با وجود تکمیل برنامههای تعمیراتی، برنامهریزیها، کنترلهای لازم، اعمال محدودیت صنایع و...، کماکان اطلاعرسانی دقیق و مدیریت مصرف بهینه، مهمترین راهکار جلوگیری از بحران افت فشار گاز بوده که این موضوع تنها از طریق روابط عمومیهای فعال و پویای صنعت گاز کشور قابل پیگیری و اقدام است.