/
۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۸
مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران:

نفت مرکزی آماده پذیرش ایده‌های نوین و افکار تازه در هر حوزه‌ای است

مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی اعلام کرد این شرکت در زمینه پذیرش ایده‌های نوین و افکار تازه در هر حوزه‌ای آمادگی دارد و همکاری با مؤسسه مطالعات انرژی، گامی در مسیر تحقق این خواسته است.
کد خبر : ۴۹۳۳۹

نبض نفت-مهدی حیدری در نشستی مشترک با محمدصادق جوکار، رئیس مؤسسه مطالعات بین‌المللی انرژی که به‌میزبانی مؤسسه و به‌مناسبت گرامیداشت روز جهانی مدیریت پروژه برگزار شد، زمینه‌های همکاری در بخش‌های مختلف مدیریت پروژه، آموزش، پژوهش و تقویت نیروی انسانی را بررسی کردند.

مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی با اشاره به سهم ۳۳ درصدی این شرکت در تأمین گاز مصرفی کشور تصریح کرد: حیطه فعالیت کنونی و آینده شرکت در ۱۷ استان در بخش‌های تولید، توسعه و ذخیره‌سازی ترسیم شده است.

مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران از تغییر ماهیت فعالیت این شرکت از قالب تولیدمحور به‌سمت تولیدی - توسعه‌ای خبر داد و تصریح کرد: شرکت نفت مناطق مرکزی به‌منظور تحقق اهداف تولید و تکلیفی که از طرف شرکت ملی نفت ایران ابلاغ می‌شود، فعالیت جدید خود را ترسیم کرده که اجرای طرح ضربتی تولید نفت و گاز از ۱۳ میدان به‌عنوان طرحی راهبردی با سرمایه‌گذاری ۴ میلیارد دلاری در این باره تعریف شده و شبانه‌روز و جهادگونه تلاش می‌کنیم بتوانیم با همیاری و مساعدت این مهم را به غایت نهایی خود که تولید حداکثری است، برسانیم.

حیدری با ترسیم سبد انرژی کشور و اشاره به مصرف بی‌محابای انرژی پاک‌ اظهار کرد: تولید و مصرف روزانه حدود یک میلیارد مترمکعب گاز در بخش‌های خانگی و صنعتی، با هیچ مبنا و معیار استاندارد جهانی سازگار نیست، بخش زیادی از این معضل به مصرف ناصحیح در بخش خانگی و روزآمد نبودن صنایع باز می‌گردد که در این زمینه فرهنگ‌سازی و ملزم ساختن صنایع در استاندارد کردن محصولاتشان ضرورت دارد.

بر اساس این گزارش، رئیس مؤسسه مطالعات بین المللی انرژی نیز ضمن ابراز خرسندی از دیدار با مدیرعامل و مدیران ارشد شرکت نفت مناطق مرکزی گفت: این مؤسسه با تمام قوا آمادگی دارد با این شرکت در زمینه‌های مختلف توسعه‌ای و ظرفیت‌سازی از منابع همکاری و همیاری کند.

منبع:شانا

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر