/
۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۷
گازرسانی؛

طرح گازرسانی به 4 روستای شهرستان بستان آباد استان آذربایجان شرقی به بهره برداری رسید

قبل از رسیدن زمستان با روشن شدن مشعل گاز در 4 روستای جدید شهرستان بستان آباد، این روستاها به مدار مصرف گاز طبیعی متصل شدند.
کد خبر : ۴۹۵۸۲

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، نادر کمالی در مراسم افتتاح طرح گازرسانی به 4 روستای شهرستان بستان آباد4 روستای بستان آباد که با حضور مقامات و مسئولین شهرستانی برگزار شد، گفت:  این طرح در کمترین زمان ممکن اجرا و به بهره برداری رسیده است. 

نادر کمالی افزود: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و در مسیر دولت مردم، امروز شاهد توزیع عادلانه رفاه در اقصی نقاط استان و محرومیت زدایی از طریق گازرسانی به روستاها هستیم.

وی اظهار داشت: با بهره برداری از گاز این 4 روستا، 140 خانوار روستایی در قالب 285 نفر با اجرای حدود 18.4 کیلومتر شبکه گاز در اقطار مختلف از نعمت گاز طبیعی بهره مند شده اند.

کمالی اعتبار این پروژه 50 میلیارد ریال اعلام و اظهار داشت: هم اکنون 100 درصد خانوار شهری و 99.5 درصد خانوار روستایی این شهرستان از نعمت گاز بهره مند بوده و با طراحی گازرسانی به 6 روستای باقیمانده در آینده نزدیک شاهد بهره مندی 100 درصدی اهالی این شهرستان از گاز خواهیم بود.

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی تصریح کرد: گاز طبیعی علیرغم رفاه و آبادانی در صورت رعایت نکردن نکات ایمنی بسیار خطرآفرین و مرگبار است بنابر این از مشترکین محترم درخواست می شود ضمن قدردانستن انرژی پاک گاز طبیعی به عنوان سرمایه ملّی، در رعایت نکات ایمنی نهایت دقت را داشته باشند.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر