/
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۳
مدير هماهنگي و نظارت بر توليد شركت ملي گاز ایران در بازدید از مجتمع گاز پارس جنوبی:

تكريم نيروي انساني گامي مهم در مسير توليد پايدار است

كاركنان و متخصصان مجتمع گاز پارس جنوبي با اقدام جهادي و كارهاي شاخص و نوآور، آماده فرآورش گاز در روزهاي سرد سال هستند.
کد خبر : ۴۹۷۴۲

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومي شركت ملی گاز ایران، احمد زماني، مدير هماهنگي و نظارت بر توليد شركت ملي گاز ایران در نشست معاون وزير نفت در امور گاز با مديرعامل و مديران ‌پالايشگاه‌هاي سيزده‌گانه مجتمع گاز پارس جنوبي با بیان این مطلب، اظهار داشت: پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی با انجام برنامه‌ریزی‌های دقیق و منسجم و اقدامات شاخص اکنون برای فرآورش حداکثری گاز در فصل زمستان تلاش می‌کنند.

وي در ادامه گفت: تولید پایدار و مستمری که اکنون در مجتمع گاز پارس جنوبی رقم خورده، با همت و جان‌فشانی متخصصان و كاركنان از جان گذشته و ايثارگر حاصل شده و امیدواریم بتوانیم در سایه همدلی و کار گروهی، گام‌هایی بزرگ‌تر را در مسیر خدمت به جامعه و رونق کشور برداریم.

زماني با اشاره به جايگاه ارزشمند مجتمع گاز پارس جنوبي در عزت و سربلندي كشور، تصريح كرد: اَبَر شركت توليدكننده گاز كشور، نيازمند اَبَر تصميم و اَبَر اقدام شاخص و كليدي دارد تا مسير توليد و سطح رضايتمندي كاركنان در حوزه هاي مختلف افزايش يابد.

مدير هماهنگي و نظارت بر توليد شركت ملي گاز ایران در ادامه، بيان كرد: سال گذشته با انجام اقدامات شاخص توانستيم از تنگنا‌ها و مشكلات توليد، سربلند عبور كنيم و امسال نيز با انجام عمليات تعميرات اساسي بسيار مطلوب و همت و پايمردي متخصصان و كاركنان مجتمع گاز پارس جنوبي و ديگر پالايشگاه‌هاي گازي كشور، می‌توانیم این مسير پر شكوه را ادامه دهيم.

وي در ادامه، تكريم نيروي انساني را گامي مهم در مسير توليد پايدار دانست و تصريح كرد: نيازهاي مهم و حياتي كاركنان مجتمع گاز پارس جنوبي را به صورت مستمر و بسيار جدي دنبال مي‌كنيم؛ ضمن آن‌که نيازمندي‌هاي مهم و اساسي در استراحتگاه‌هاي مجتمع گاز پارس جنوبي نيز شناسايي شده و امید است با همدلي و كار تيمي و همراهي وزير نفت، تمامی موارد مرتفع شود.

زماني با بیان این‌که اکنون مجتمع گاز پارس جنوبي در خط اول جنگ و جهاد اقتصادي قرار دارد، بيان كرد: بخش زیادی از سبد انرژی‌ کشور به گاز وابسته است و متخصصان و كاركنان مجتمع گاز پارس جنوبي با تأمين پايدار بيش از 73 درصد از گاز كشور، نقش بسيار راهبردي در اين مسير دارند؛ بنابراین، هر اقدام در رفع مشكلات مجتمع، كمك بسيار بزرگ به اقتصاد ملي كشور است.

مدير هماهنگي و نظارت بر توليد شركت ملي گاز ایران در پایان، عنوان کرد: یکی از اهداف ما آن است که نگذاریم نقشه‌هاي شوم دشمن، مسير توليد پايدار گاز و محصولات جانبي را دچار مشكل و چالش کند؛ این مهم تاكنون با كمك خداوند منان و اقدامات جهادي و شاخص متخصصان و كاركنان مجتمع فاخر پارس جنوبي و ديگر پالايشگاه هاي كشور، به انجام رسیده و در آينده نيز با همت و شجاعت كاركنان، اين مسير درخشان ادامه خواهد داشت. 

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر