/
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۸
رئیس امور مجامع شرکت ملی گاز ایران:

عملکرد شرکت‌های تابعه صنعت گاز به صورت مستمر پایش می‌شود

با هدف ارتقای عملکرد شرکت‌های تابعه و کسب نمره قبولی آنان در مجامع و تحقق تکالیف ابلاغ شده از سوی سازمان حسابرسی، شرکت‌ها را به صورت مستمر پایش می‌کنیم.‌
کد خبر : ۴۹۹۴۸

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، جمشید آوج، رئیس امور مجامع شرکت ملی گاز ایران در دیدار با مدیرعامل و اعضای هیأت‌مدیره شرکت گاز استان هرمزگان، اظهار کرد: اعضای هیأت‌مدیره‌ها، رکن اصلی شرکت‌های تابعه هستند و بر این اساس، پایش و ارزیابی جلسات هیأت‌مدیره‌ها از طریق سامانه امور مجامع انجام و گزارش عملکرد آن به صورت سالیانه در مجمع عمومی بررسی می‌شود.

وی با تأکید بر نظارت مستمر شرکت‌های تابعه صنعت گاز از سوی کارشناسان این امور، گفت: با هدف ارتقای عملکرد شرکت‌های تابعه و نیز، تحقق تکالیف ابلاغ شده از سوی سازمان حسابرسی، شرکت‌ها را به صورت مستمر پایش می‌کنیم.

آوج با بیان این‌که شرکت‌های زیرمجموعه صنعت گاز عملکرد مطلوبی در حوزه مجامع داشته اند، تأکید کرد: برخی شرکت‌های تابعه بندهای تکلیفی دارند که کارشناسان این امور هر سه (۳) ماه یک‌بار، از این شرکت‌ها بازدید می‌کنند تا از اجرای این بندهای تکلیفی مطمئن شوند.

به گفته وی، کارشناسان امور مجامع با هماهنگی امور مالی و حقوقی در راستای اجرای تکالیف شرکت‌ها همکاری می‌کنند تا عملکرد تمامی شرکت ها در سال جاری مطلوب شود و بندهای تکلیفی به حداقل برسد.

وی در ادامه، درخصوص برگزاری دروه‌های آموزشی اعضا و دبیران هیأت‌مدیره شرکت‌های تابعه  بیان کرد: شرکت گاز استان هرمزگان به عنوان یکی از کانون های اصلی برگزاری دوره های آموزشی اعضا و دبیران هیات‌مدیره شرکت های تابعه ملی گاز ایران، در نظر گرفته خواهد شد.

در ادامه جلسه نیز، علی ذاکری، سرپرست شرکت گاز استان هرمزگان گزارشی از عملکرد این شرکت ارائه کرد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر